Bezplatné linky pomoci

bezplatné linky pomoci

Bezplatné linky pomoci

Ak potrebujete psychickú podporu alebo pomoc a máte vhodné miesto na diskrétny telefonát, nebojte sa kontaktovať niektoré z liniek pomoci. Ponúkame vám prehľad, na ktoré linky je možné dovolať sa bezplatne a poskytujú poradenstvo pri rôznych situáciách.

Pandémia koronavírusu a situácia spojená s ňou je takmer pre nás všetkých nová skúsenosť. Každý sa s ňou vyrovnáva iným spôsobom. Niektorí ľudia zvládajú obmedzenia lepšie, no niektorí ľudia sa cítia viac osamelí a izolácia a vytrhnutie z normálneho života môže spôsobovať psychickú únavu. Psychológovia tiež upozorňujú na zvyšujúce sa domáce násilie v tomto čase, keďže väčšina ľudí je doma a obeť nemá kam ujsť. Ak sa s niekým potrebujete porozprávať a je to vo vašich možnostiach, neváhajte sa obrátiť na niektorú z liniek pomoci. Na Slovensku je ich prevádzkovaných viacero a niektoré z nich sa špecializujú na konkrétnu problematiku.

Bezplatná nonstop linka dôvery Nezábudka pre pomoc dospelým

Linka dôvery pre ľudí, ktorí sa ocitli v akútnej psychickej kríze či v ťažkej životnej situácii.

0800 0800 566
linkanezabudka.sk

Bezplatná národná non-stop linka pre ženy ktoré sú ohrozené alebo zažívajúce násilie

0800 212 212
www.zastavmenasilie.gov.sk/nonstop-linka

Bezplatná nonstop linka detskej istoty pre deti a mládež

Linka dôvery pre mladých ľudí, ktorí sa ocitli v záťažovej situáci a hľadajú niekoho, s kým sa môžu porozprávať.

116 111
www.ldi.sk/deti/po/

Ďalšie linky pomoci nájdete na stránkach Ligy za duševné zdravie, alebo na stránke internetovej poradne IPčko.sk.

Ak potrebujete kontaktovať niektorú zo všeobecných infoliniek ohľadom koronavírusu, telefónny zoznam nájdete na stránke Úradu verejného zdravotníctva SR. Hovory na linky Úradu verejného zdravotníctva sú bezplatné iba z pevnej alebo mobilnej siete operátora Telekom. Hovory na ostatné linky uvedené v tomto článku sú bezplatné zo všetkých pevných aj mobilných slovenských sietí.

Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie. Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.

petra

Instagram logo LinkedIn logo Facebook logo VIPTel blog logo

Späť na zoznam