Nerušte pevnú linku! S VIPTelom sa ju oplatí ponechať aj naďalej

21.03.2019

Nerušte pevnú linku! S VIPTelom sa ju oplatí ponechať aj naďalej

Končí vám viazanosť u telefónneho operátora a nie ste spokojní s jeho službami? Nemusíte pevnú linku zrušiť, no je to ideálny čas premýšľať nad zmenou. Ak váhate, či by sa vám prenos čísla oplatil, požiadajte naše obchodné oddelenie o porovnanie svojich aktuálnych výdavkov s našim cenníkom a my Vám povieme, koľko budete rovnakej spotrebe platiť u nás. Predtým, ako sa rozhodnete podniknúť prvé kroky pred prenosom, prinášame vám naše rady a informácie, aby všetko prebehlo hladko.

Naše tipy:

  • ak máte viazanosť, zistite si, kedy presne končí. Vyhnete sa pokute za predčasné vypovedanie zmluvy
  • nepodávajte výpoveď zmluvy vášmu pôvodnému operátorovi. Zmluva bude automaticky ukončená v deň prenosu telefónneho čísla k nám
  • ak u pôvodného operátora využívate doplnkové služby (napr. TV, internet a pod.), zistite, či nie sú na jednej zmluve s pevnou linkou. V prípade prenosu sa zruší celá zmluva a preto je potrebné mať internet a ďalšie služby na osobitnej zmluve.

Návod na prenos čísla do siete VIPTel pre nových zákazníkov:

  1. objednajte si program VIPTel na našej stránke www.viptel.sk
  2. priamo v objednávke programu VIPTel zvoľte možnosť „požadujem prenos telefónneho čísla od iného operátora, uveďte vaše číslo a pôvodného operátora“
  3. pošlite nám podpísanú zmluvu a požadované dokumenty podľa postupu z objednávkového e-mailu
  4. na základe vašej požiadavky z objednávky následne pripravíme formulár na prenos čísla a zašleme vám ho na podpis
  5. po prijatí podpísaného formuláru začneme proces prenosu telefónneho čísla o čom vás budeme informovať e-mailom
  6. ak nebude dohodnuté inak, prenos nastane v piaty pracovný deň odo dňa prijatia vašej požiadavky, čo je najkratší možný čas prenosu. O ukončení prenosu vás budeme informovať
  7. až do ukončenia prenosu bude vaše číslo celý čas aktívne u pôvodného operátora
  8. prihlasovacie údaje ku prenesenému číslu nájdete v Zákazníckej zóne 1 deň pred prenosom, aby ste mohli vykonať nastavenia svojich VoIP zariadení a celý proces prebehol hladko
  9. telefónne číslo začne byť v sieti VIPTel aktívne na piaty deň, ihneď po ukončení prenosu. Prenos nastane v čase medzi 12:00 – 18:00
  10. po prenose si už len užívajte výhody telefonovania s nami (neviažte sa, plaťte menej a využívajte výhody modernej techológie ako volanie z viacerých zariadení a mnohé ďalšie)
TIP: Pokiaľ si chcete naše služby najskôr otestovať, objednajte si program VIPTel S s pridelením čísla od nás Ak budete spokojní, stačí nám dať vedieť, že ste pripravení a následne začneme prenos.

Späť na všetky blogy