Pokročilé funkcie ústredne

Nahrávanie hovorov, IVR, čakacie rady...

Pokročilé funkcie ústredne

Automatická spojovateľka (IVR)
hlasové menu


pokrocile

Automatická spojovateľka (IVR) je automatický systém hlasového menu, ktorý po dovolaní sa volajúceho privíta, predstaví mu možnosti a jeho hovor presmeruje tam, kam si zvolí. Prečítajte si o automatickej spojovateľke viac.

Nahrávanie hovoru


pokrocile

Nahrávanie využijú všetci zákazníci, no najmä tí, ktorí cez telefón prijímajú objednávky, potrebujú sa vracať k dôležitým telefonátom s klientami, alebo chcú mať istotu, že si budú môcť znova vypočuť meno, alebo e-mail, ktorý počas telefonátu nezachytili.Prečítajte si o nahrávaní hovorov viac.

Čakacie rady


pokrocile

Čakací rad je funkcia, ktorá je využívaná hlavne pri veľkom množstve hovorov. V prípade, že žiadny operátor nie je voľný, prichádzajúce hovory čakajú v rade na vybavenie. Zákazníkom sa medzitým môže prehrávať informácia o vašej najnovšej akcii, hudba pri čakaní, prípadne informácia, koľkí sú aktuálne v poradí. Prečítajte si o čakacom rade viac.

Virtuálny fax


pokrocile

Virtuálny fax zabezpečí všetky funkcie klasického faxu bez nutnosti využívať fyzické hardvérové faxové zariadenie. Faxy prijímate do ľubovoľnej e-mailovej schránky a odosielate ich z rozhrania PBX managera. Prečítajte si o virtuálnom faxe viac.

Reporty a štatistiky


pokrocile

Máte prehľad o telefonátoch vašich zamestnancov? Štatistiky a reporty vám podrobne zobrazia informácie o volaniach v rámci zvoleného obdobia. Vďaka nim budete mať prehľad napr. o dĺžke hovorov, počte hovorov, vyťaženosti zamestnancov, telefónny čísel a mnohých ďalších udajoch. Prečítajte si o reportoch a štatistikách viac.

Konferenčný hovor


pokrocile

Ak potrebujete spojiť viacerých kolegov, zákazníkov či partnerov, ktorí nemajú možnosť sa stretnúť, najlepšou možnosťou je využitie telekonferencie. Vďaka konferenčnej miestnosti sa môžu v jednom hovore stretnúť účastníci, ktorí sa nachádzajú kdekoľvek. Prečítajte si o konferenčných hovoroch viac.

Prehľad nevybavených
hovorov


pokrocile

Funkcia ponúka informatívny prehľad o tom, či daná klapka uskutočnila hovor na telefónne čísla, ktoré boli zmeškané. Vybavenie týchto hovorov si môžete skontrolovať pomocou filtra v rozhraní. Nestrácajte viac už žiadnych potenciálnych zákazníkov, prečítajte si o prehľade nevybavených hovorov viac.

Správa čakacích radov
 


pokrocile

Pokiaľ potrebujete mať prehľad o prihlásených a odhlásených klapkách, pripravili sme pre Vás správu čakacích radov, kde môžete jedným klikom cez rozhranie ústredne prihlásiť alebo odhlásiť klapku. Prečítajte o správe čakacích radov viac.


Cenová ponuka na mieru:

Plánujete do vašej firmy zriadiť ústredňu? Máte špecifické požiadavky k funkciám? Obráťte sa na naše obchodné oddelenie, kde vám naši pracovníci ochotne poradia. Radi pre vás vypracujeme cenovú ponuku. Spoznajte výhody VIPTel ústredne a preto nás neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle +421 (0)2 20 28 20 28 alebo mailom na adrese: [email protected]