Nahrávanie hovorov


Telefónna ústredňa poskytuje aj možnosť nahrávania hovorov. Nahrávanie je užitočné pre všetkých zákazníkov, no využívanú ho najmä tí, ktorí cez telefón prijímajú objednávky, potrebujú sa vracať k dôležitým telefonátom s klientami, alebo chcú mať istotu, že si budú môcť znova vypočuť meno, alebo e-mail, ktorý počas telefonátu nezachytili. Nahrávať je možné všetky hovory, prichádzajúce, odchádzajúce hovory, ale aj hovory, ktoré sú smerované iba na konkrétnu klapku, oddelenie, zamestnanca a pod. Všetko závisí od vašich požiadaviek a potrieb.

Hovory, ktoré sa nahrávajú má zákazník kedykoľvek k dispozícii v rozhraní tzv. PBX managera, kde si ich môže stiahnuť či priamo vypočuť. V rozhraní PBX managera tiež nájdete prehľad o zaplnení priestoru pre nahrávky, aby ste si v prípade, že sa už priestor míňa, mohli uložiť na vaše úložisko.

PRO TIP: Podľa zákona Slovenskej republiky je potrebné, aby nahrávaná osoba s nahrávaním hovoru súhlasila. V prípade nahrávania prichádzajúcich hovorov stačí získať nepriamy súhlas tým, že volajúcemu oznámite informačnou hláškou, že hovory sú nahrávané a pokračovaním v hovore s nahrávaním súhlasí. V prípade odchádzajúcich hovorov je zákazníkovi potrebné pred zahájením nahrávania oznámiť, že hovor bude nahrávaný, alebo ideálne od neho získať vyslovený súhlas s nahrávaním hovoru.

Nahrávanie hovorov VIPTel - ukážka prehľadu zoznamu hovorov


detail hovorov zákazníka - nahrávanie hovorov




Pozrite si aj ďalšie užitočné pokročilé funkcie ústredne

Automatická spojovateľka IVR - hlasové menu
Nahrávanie hovorov
Čakacie rady
Virtuálny fax
Reporty a štatistiky
Konferenčné hovory a telekonferencia
Prehľad nevybavených hovorov
Správa čakacích radov