Základné funkcie ústredne


Klapky


extentions, klapky

Okrem zjednodušenia si zdĺhavého vytáčania celých telefónnych čísel vám klapky umožnia nastaviť a využívať rôzne smerovanie a distribúciu hovorov v spolupráci s ďalšími funkciami ústredne. Prečítajte si o klapkách a ich využítí viac

Vyzváňacie skupiny


Vyzváňacie skupiny, ring groups

Zadefinujte si vyzváňacie skupiny pre rôzne oddelenia, kancelárie, či vedúcich pracovníkov. Hovory môžu následne zvoniť všetkým naraz, postupne po určitej dobe, prípadne iba tým, ktorí budú v skupine aktívne prihlásení. Prečítajte si o rôznych spôsoboch využitia vyzváňacích skupín viac.

Prepájanie hovorov


Prepájanie hovorov, call transfer

Funkcia prepájania hovorov Vám zabezpečí možnosť prepojiť hovor kolegovi, alebo inému oddeleniu. Hovor môžete prepojiť s ohlásením, alebo bez ohlásenia. Prečítajte si o týchto možnostiach ako prepojiť hovor viac.

Podržanie hovoru


Podržanie hovoru, call on hold

Podržanie hovoru oceníte, ak sa potrebujete počas vášho telefonátu napr. na rýchlo niečo opýtať kolegu a nechcete, aby vás človek na druhej linke počul. Na miesto toho sa človeku popri čakaní prehráva hudba, alebo hláška, ktorú si sami vyberiete.

Presmerovanie hovoru


Presmerovanie hovorov, number forwarding

Hovory môžete presmerovať manuálne v prípade, že nebudete pri svojom telefóne, alebo je možné nastaviť trvalé automatické presmerovanie mimo pracovnej doby, alebo po určitom zazvonení. Prečítajte si o možnostiach presmerovania hovorov viac.

Časové podmienky


Časové podmienky, time conditions

Vďaka časovým podmienkam môže ústredňa smerovať hovory napríklad podľa toho, či ste v určitých časoch v kancelárii, alebo nie. Počas vašich pracovných hodín sa vám zákazníci dovolajú ako vždy a mimo pracovnej doby ich môžete hláškou informovať o tom, kedy budete znova k dispozícii, alebo ich poprosiť aby vám zanechali odkaz. Prečítajte si o možnostiach časových podmienok viac

Hudba pri čakaní


Hudba pri čakaní, music on hold

Počas čakania na prepojenie hovoru, či pri podržaní hovoru sa človeku na linke môže prehrávať príjemná hudba, alebo informačná hláška podľa vášho výberu. Spríjemnite dobu čakania a navoďte Vašim klientom príjemnú atmosféru. Vypočujte si príklady hudby alebo hlášky pri čakaní

Odkazová schránka


Odkazová schránka, voicemail

Ak chcete aby sa vám zákazníci vždy dovolali so svojou požiadavkou, no nemôžete byť nonstop k dispozícii, ideálne je využiť odkazovú schránku. Nastaviť ju je možné plošne na všetky klapky mimo pracovných hodín, pre jednotlivé oddelenia, či aj osobitne na samostatné klapky. Prečítajte si o možnostiach využitia odkazovej schránky viac.

Parkovanie hovoru


Parkovanie hovoru, call parking

Parkovanie hovoru je užitočná funkcia v prípade, ak sa pri telefonovaní potrebujete premiestniť do inej kancelárie. Hovor jednoducho "odparkujete" a následne si ho vy alebo kolega preberiete na inom telefóne.

Prepájanie kancelárií


Prepojenie kancelárií

Ak máte viac kancelárií, alebo pobočiek, ktoré sa nenáchádzajú na tom istom mieste s virtuálnou ústredňou a našimi službami ich môžete jednoducho prepojiť, volať si medzi pobočkami pomocou klapiek, alebo aj prepájať hovory. Pre lepšie rozlíšenie pobočky či kancelárie odporúčame nastaviť rôzne telefónne čísla či skupiny klapiek. Prečítajte si o prepojení pobočiek prostredníctvom našej virtuálnej ústredne.

Telefónny zoznam


Telefónny zoznam, phone book

Rozhranie PBX managera ponúka aj využívanie Telefónneho zoznamu, vďaka ktorému môžete uchovávať všetky kontakty na jednom mieste. Jednotlivé kontakty je možné ukladať ručne, alebo aj hromadne importovať súborom vo formáte .xls, alebo .csv. Prečítajte si o možnostiach Telefónneho zoznamu viac.

Zoznam hovorov


Zoznam hovorov, call history

Vďaka zoznamu hovorov máte kompletný prehľad o všetkých hovoroch, ktoré boli vykonané na ústredni. Ak hľadáte konkrétne hovory, je možné ich vyfiltrovať podľa klapiek, telefónneho čísla, či dátumu. Ak využívate nahrávanie hovorov, priamo pri konkrétnom hovore je možné si ho zároveň aj prehrať. Zoznam si môžete tiež stiahnuť v rôznych formátoch k sebe do počítača pre potrebu ďalšieho filtrovania či analýzy telefonátov.

Hlášky


Hlášky

Vďaka hláškam môžete svojich zákazníkov privítať na linke, oznámiť im, že sa dovolali mimo pracovnej doby, alebo ich poprosiť, aby vám zanechali odkaz. Samotné hlášky nám môžete dodať už nahraté vopred, alebo si môžete vybrať niektorého z našich hlásateľov, zaslať nám znenie textov a my ich pripravíme za vás. Prečítajte si o hláškach viac.

Vzdialené vyzdvihnutie hovoru


Vzdialené vyzdvihnutie hovoru, busy lamp field

Ak sa často stáva, že kolega nie je pri svojom telefóne zvoní mu práve vtedy telefón, určite oceníte vzdialené vyzdvihnutie hovoru. Vďaka tejto funkcie môžete jediným stlačením tlačidla na vašom telefóne zdvihnúť hovor, ktorý zvoní na inom zariadení. Prečítajte si o vzdialenom vydzvihnutí hovoru viac.

Cenová ponuka na mieru:

Plánujete do vašej firmy zriadiť ústredňu? Máte špecifické požiadavky k funkciám? Obráťte sa na naše obchodné oddelenie, kde vám naši pracovníci ochotne poradia. Radi pre vás vypracujeme cenovú ponuku. Spoznajte výhody VIPTel ústredne a preto nás neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle +421 (0)2 20 28 20 28 alebo mailom na adrese: info@viptel.sk