Hlášky


Hláška ja jednou z najčastejšie využívaných funkcií virtuálnej ústredne. Využíva sa spoločne s ďalšími funkciami, ako napríklad odkazová schránka, automatická spojovateľka, či presmerovanie hovorov. Vďaka hláške na ústredni môžete zákazníka privítať na linke, požiadať o zanechanie odkazu, alebo mu oznámiť, že jeho hovor sa presmeruje na iné oddelenie. Pre lepšiu predstavu nižšie uvádzame najčastejšie využívané hlášky našich zákazníkov:

  • Uvítacia hláška

    Dobrý deň, dovolali ste sa do spoločnosti Ovocie, s.r.o.. Počkajte, prosím, na linke, prvý voľný operátor prevezme Váš hovor.

  • Oznámenie o nahrávaní hovoru

    Chceli by sme Vás informovať, že za účelom skvalitňovania našich služieb, bude tento hovor nahrávaný.

  • Hláška pri čakaní/obsadenosti

    Čakajte prosím, ste v poradí./Ľutujeme, všetci naši operátori sú momentálne obsadení. Čakajte, prosím, na linke, alebo nám po stlačení jednotky zanechajte odkaz a my sa Vám ozveme späť.

  • Hláška mimo pracovnej doby

    Dobrý deň, dovolali ste sa do spoločnosti Ovocie, s.r.o.. Ľutujeme, voláte mimo našej pracovnej doby. K dispozícii sme Vám každý pracovný deň od ôsmej do sedemnástej hodiny.

Hlášky - vzory hlasov

Hlášky na ústredňu nám môžete dodať vy, alebo vám ich môžeme nahrať podľa vašich požiadaviek. K dispozícii je množstvo hlásateľov, ktorých hlasy si môžete vypočuť nižšie.

Ženské hlasy

Hlas 1 - Laura (SK, AJ)

Hlas 2 - Dominika (SK, AJ, DE)

Hlas 3 - Mária - dostupnosť cca do 2 týždňov (SK, AJ)

Hlas 4 - Anna (SK, AJ)

Hlas 5 - Kristína - dostupnosť cca do 2 týždňov (SK, AJ)

Mužské hlasy:

Hlas 1 - Dávid (SK, AJ)

Hlas 2 - Adrián (SK, AJ)

Hlas 3 - Norbert (SK, AJ)

Hlas 4 - Ondrej (SK, AJ)




Pozrite si aj ďalšie užitočné základné funkcie ústredne

Klapky
Vyzváňacie skupiny
Prepájanie hovorov
Presmerovanie hovoru
Časové podmienky
Hudba pri čakaní
Odkazová schránka
Prepájanie kancelárií
Telefónny zoznam
Hlášky
Vzdialené vyzdvihnutie hovoru