Zabudol som heslo do Zákazníckej zóny VIPTel

10.06.2020
Ako zmeniť heslo do Zákazníckej zóny VIPTel?

#1 Spoznaj svoju zákaznícku zónu!

Naša Zákaznícka zóna ponúka mnoho možností a nastavení, vďaka ktorým si viete z istej časti sami manažovať svoje konto. Aby sme vám ukázali čo všetko môžete v Zákazníckej zóne kedykoľvek vybaviť, pripravili sme pre vás seriál Spoznaj svoju Zákaznícku zónu. Keďže často sa stane, že zákazník svoje heslo zabudne, v prvom diele vám prinášame detailný postup, ako si zmeniť zabudnuté heslo.

V prípade, že sa potrebujete dostať do Zákazníckej zóny, no nepamätáte si svoje heslo, choďte na stránku prihlásenia do Zákazníckej zóny a postupujte nasledovne:

  1. Kliknite na otáznik v čiernom krúžku.
  2. Následne kliknite na „Zabudol som heslo“.

  3. Ako zmeniť heslo do Zákazníckej zóny?

  4. Zadajte svoje užívateľské meno (resp. prihlasovací e-mail).
    • Vaše užívateľské meno je spravidla e-mailová adresa, ktorú ste zadali pri registrácii. (prišiel vám na ňu e-mail s predmetom „Objednávka služieb VIPTel“). Ak neviete svoje užívateľské meno, zavolajte, prosím na našu zákaznícku infolinku +421220282028.
  5. Po vložení užívateľského mena kliknite na Obnoviť heslo.

  6. Vložte používateľské meno

  7. Na e-mail obchodného kontaktu, ktorý ste zadali pri registrácii, vám príde e-mail s linkom na pregenerovanie nového hesla, na ktorý kliknite.
    • Pozor! E-mail obchodného kontaktu môže ale nemusí byť rovnaký, ako registračný e-mail. Obchodný kontakt je zodpovedná osoba, ktorého ste pri objednávke uviedli ako človeka, ktorého môžeme kontaktovať ohľadom záležitostí spojených so zmluvou.

    E-mail s linkom na pregenerovanie nového hesla

  8. Zadajte nové heslo, ktoré musí obsahovať aspoň 8 znakov, aspoň 1 veľké a 1 malé písmeno a aspoň 1 číslo alebo niektorý zo znakov @ ! # + = *. Nové heslo zadajte pre overenie 2x a potvrďte ho kliknutím na „Zmeniť heslo“.

  9. Vložte nové heslo

  10. Vráťte sa spať na prihlásenie do Zákazníckej zóny a prihláste sa novým heslom.

Pevne veríme, že sme vám týmto článkom pomohli a že budete sledovať aj ďalšie články zo série Spoznaj svoju Zákaznícku zónu.

V prípade, že máte ohľadom zmeny hesla nejaké otázky, neváhajte nás kontaktovať na našej infolinke +421 2 20 28 20 28 alebo na [email protected].

Nenechajte si ujsť ďalšie užitočné články a sledujte nás na sociálnych sieťach.

Lajknite nás na Facebooku  

Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie. Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.

petra

Instagram logo LinkedIn logo Facebook logo VIPTel blog logo

User Rating: %1$s / %2$s 1

Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie. Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.

petra
Instagram logoLinkedIn logoFacebook logoVIPTel blog logo

Back to blogs