Ohodnoťte nás v dotazníku
Contact us
  • Slovenčina
  • Slovenčina
Contact us    Customer zone    PBX Manager
VIPTel: VoIP services, virtual PBX, special numbers... VIPTel: VoIP services, virtual PBX, special numbers...
  • Slovenčina
Voice for your business

Customer support

+421 (0)2 20 28 20 28

Technical support

+421 (0)2 20 28 20 29

  • VIPTel
    • What is a VIPTel landline
    • VIPTel advantages
    • Clients and references
  • Telephony & services
    • VIPTel landline for companies
    • VIPTel landline for households
    • Try VoIP calling for free
    • Phone number porting
    • Special lines and phone numbers
    • VIPTel SMS Gate
    • VIPTel Phone - VoIP app
    • VIPTel webPhone - webRTC phone
    • Efficient communication for the home office
  • Virtual PBX
    • VIPTel Virtual PBX
    • API integrations
  • VoIP Phones and devices
    • Desk Phones
    • Cordless phones
    • Headsets
    • Phone Adapters and Intercoms
    • Accessories
  • Plans & Pricing
    • Price list for businesses
    • Price list for households
  • Help & FAQ
    • How to set up VIPTel for devices
    • What devices can be used with our landline?
    • Site map
   Order VIPTel

Category: Pomoc a podpora

Page 2 of 3

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ďalšia
Back to blogs

6 tipov na efektívne telefonovanie pri práci z domu

20.03.2020
  • Pomoc a podpora
  • Telefónna ústredňa
  • VIPTel Phone
  • VIPTel webPhone
  • Tipy a triky
  • Efektívna komunikácia
Tipy na efektívnu komunikáciu a telefonovanie pri praci

6 tipov na efektívne telefonovanie pri práci z domu

Ak pracujete z domu, no potrebujete naďalej plnohodnotne komunikovať s klientami či kolegami, prinášame vám 6 tipov, ktoré služby VIPTel vám s tým pomôžu. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako nastaviť presmerovanie hovorov v službe VIPTel?

18.03.2020
  • Pomoc a podpora
  • Tipy a triky
  • Efektívna komunikácia
Ako nastaviť presmerovanie hovorov v službe VIPTel?

Ako nastaviť presmerovanie hovorov v službe VIPTel?

Ak využívate služby VIPTel a potrebujete presmerovať hovory na iné telefónne číslo, či klapku, sú na to rôzne spôsoby. Možnosti presmerovania závisia aj od toho, aké služby od nás využívate. V tomto článku sa dozviete všetky informácie aj konkrétne postupy, ako presmerovanie nastaviť. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako volať z mobilu na pevnú linku?

28.02.2020
  • Pomoc a podpora
  • Telefónne čísla a predvoľby
Ako volať z mobilu na pevnú linku?
Napriek tomu, že väčšina z nás denne používa najmä mobilný telefón, pevnú linku používa stále množstvo firiem aj bežných ľudí. Tvar mobilného čísla je iný, ako čísla pevnej linky a preto je pochopiteľné, že človek si niekedy nie je úplne istý, ako napísať telefónne číslo pevnej linky s geografickou predvoľbou správne. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako napísať telefónne číslo so slovenskou predvoľbou?

26.02.2020
  • Pomoc a podpora
  • Telefónne čísla a predvoľby
VIPTel Blog banner - Synology SMS backup

Ako napísať telefónne číslo so slovenskou predvoľbou?

Máte pochybnosti ako napísať telefónne číslo, keď chcete volať na Slovensko zo zahraničia? V tomto blogu nájdete nielen návod, ako s predvoľbou napísať mobilné číslo a číslo pevnej linky, ale aj vysvetlenie, prečo je medzinárodná predvoľba pri volaní zo zahraničia potrebná. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Chráňte svoj Asterisk pred zneužitím!

20.03.2019
  • Pomoc a podpora

Chráňte svoj Asterisk pred zneužitím! - bezpečnostné nastavenia pre Asterisk

Keďže open-source systém Asterisk je medzi zákazníkmi VoIP služieb veľmi obľúbený, radi by sme upozornili na možné riziká zneužitia tohto riešenia a zároveň poskytli niekoľko odporúčaní ako zabrániť možnému zneužitiu ústredne Asterisk.

Je dôležité si uvedomiť, že napriek cenovej výhodnosti, má systém Asterisk aj niekoľko nevýhod. Asterisk je veľmi známym open-source systémom a preto aj drvivá väčšina pokusov o zneužitie telefónnej ústredne na neoprávnené generovanie hovorov je zameraná práve na tento rozšírený systém. Veľkou nevýhodou je tiež uloženie vstupných hesiel do sietí VoIP operátorov v plain-textovej forme. Pre skúseného útočníka, nie je problém tieto vstupné heslá vyhľadať a následne zneužiť.

Zarážajúcou skutočnosťou je, že drvivej väčšine úspešných útokov na ústredne Asterisk sa dalo predísť jednoduchým dodržiavaním základných a všeobecne známych bezpečnostných pravidiel pri práci so sieťou Internet. Zabezpečenie ústrední Asterisk niektorými užívateľmi by sa dalo prirovnať k odparkovaniu luxusného auta v nebezpečnej štvrti so stiahnutými oknami a kľúčmi v zapaľovaní.

Ako teda možno predísť zneužitiu telefónnej ústredne so systémom Asterisk? Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Page 2 of 3

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ďalšia

Kategórie

  • Ústredňa a doplnkové služby
  • VoIP telefonovanie a paušály
  • Novinky z VIPTelu
  • Pomoc a podpora
  • Zákaznícka zóna
  • Telefóny a zariadenia
  • Lifestyle

Tagy

  • Tipy a triky
  • Pre firmy
  • Novinky
  • Efektívna komunikácia
  • Pre domácnosti
  • Telefónna ústredňa
  • Telefónne čísla a predvoľby
  • SMS
  • Služby na mieru
  • VoIP
  • About us
  • Contact us
  • Documents
  • Phone number porting
  • How to set up VIPTel for devices
  • VoIP programs
  • VIPTel files uploading
  • Plans & Pricing
  • Try VoIP calling for free
  • VIPTel advantages
  • Special lines and phone numbers
  • Privacy policy
  • VoIP devices
  • SMS Gate
  • Virtual PBX

Technical support

  • +421 (0)2 20 28 20 29
  • [email protected]

Customer support

  • +421 (0)2 20 28 20 28
  • [email protected]

© 2025 VM Telecom, s.r.o. All rights reserved.     Web by Regex