Kategória: Ústredňa a doplnkové služby
12.01.2021
Zasielanie SMS správ cez internet prináša oproti SMS z mobilu rôzne benefity. Využívajú sa na marketingové kampane, dôležité novinky či aktuality, potvrdenie objednávky či informácie o odoslaní tovaru. V dnešnom blogu Vám prinášame 5 výhod, pre ktoré naši zákazníci túto službu najčastejšie vyhľadávajú. ...čítať ďalej
28.09.2020
Zelené číslo používa mnoho veľkých aj malých spoločností a nedajú na naň dopustiť. Prečítajte si v tomto blogu, čo vlastne zelené číslo je a prečo je také populárne u úspešných firiem.
...čítať ďalej
Vďaka integrácii virtuálnej ústredne VIPTel s ambulantným softvérom CURO je teraz telefonická komunikácia v ambulanciách oveľa efektívnejšia a vďaka nej majú lekári viac času venovať sa pacientom. Prečítajte si viac v našom blogu.
...čítať ďalej
Je pochopiteľné, že pri zriaďovaní telefónnej ústredne zákazníkov často zaujíma ako prvá cena. Keďže zvyčajne závisí od viacerých faktorov, v tomto článku vám priblížime, čo ju najviac ovplyvňuje a aké premenné berieme do úvahy pri príprave cenovej ponuky.
...čítať ďalej
27.07.2020
SMS správy je možné okrem mobilného telefónu posielať aj cez rôzne internetové rozhrania a dokonca aj priamo z e-mailového klienta. Služba, ktorá to umožňuje, sa nazýva „mail2sms“ a dokáže výrazne zefektívniť komunikáciu a ušetriť mnoho času. V našom blogu vám predstavíme ako funguje a aj niektoré jej výhody.
...čítať ďalej