Ohodnoťte nás v dotazníku
Kontaktujte nás
  • English
  • English
Kontaktujte nás    Zákaznícka zóna    PBX Manager
VIPTel: Pevná linka, virtuálna telefónna ústredňa, špeciálne čísla... VIPTel: Pevná linka, virtuálna telefónna ústredňa, špeciálne čísla...
  • English
hlas pre Váš biznis

Zákaznícka infolinka

+421 (0)2 20 28 20 28

Technická podpora

+421 (0)2 20 28 20 29

  • VIPTel
    • Moderná pevná linka
    • Prenos telefónneho čísla
    • Výber správneho programu
    • Odporučte nás za odmenu
    • Referencie
    • Kariéra
    • Spolupráca
    • Napísali o nás
    • Blog
  • Telefonovanie
    • Pevná linka VIPTel pre firmy
    • Pevná linka VIPTel pre domácnosti
    • Vyskúšajte telefonovanie cez internet zadarmo
    • Efektívna komunikácia na home office
    • Špeciálne telefónne čísla
    • Spoplatnená prichádzajúca linka
    • SMS brána - hromadné SMS správy
    • VIPTel Phone - VoIP aplikácia
    • VIPTel webPhone - webový telefón
    • VIPTel Fax
    • Videohovory
    • VIPTel extra služby
    • Prediktívny dialer
  • Telefónna ústredňa
    • Virtuálna telefónna ústredňa VIPTel
    • Základné funkcie ústredne
      • Všetky základné funkcie
      • Klapky
      • Vyzváňacie skupiny
      • Prepájanie hovorov
      • Presmerovanie hovorov
      • Časové podmienky
      • Hudba pri čakaní
      • Odkazová schránka
      • Prepojenie kancelárií
      • Telefónny zoznam
      • Hlášky
      • Vzdialené vyzdvihnutie hovoru
    • Pokročilé funkcie ústredne
      • Všetky pokročilé funkcie
      • Automatická spojovateľka IVR - hlasové menu
      • Nahrávanie hovorov
      • Čakacie rady
      • Virtuálny fax
      • Reporty a štatistiky
      • Konferenčné hovory - Telekonferencia
      • Prehľad nevybavených hovorov
      • Správa čakacích radov
    • API integrácie
    • Zvolávací systém pre dobrovoľných hasičov
    • Telekomunikačné riešenia pre ambulancie
  • VoIP zariadenia
    • Telefóny
    • Bezdrôtové telefóny
    • Headsety
    • Prevodník a domový vrátnik
    • Príslušenstvo
    • Softvérový telefón
  • Cenník hovorov
    • Cenník pre firmy
    • Cenník pre domácnosti
  • Pomoc
    • Ako nastaviť VIPTel v zariadeniach
    • Ako uhradiť VIPTel faktúru
    • Na ktorých zariadeniach funguje VIPTel
    • Funkcie zákazníckej zóny
    • Časté otázky
    • Dokumenty
    • Mapa stránky
  • AKCIA
    • Pre nové firmy a startupy
   Objednať VIPTel

Kategória: Ústredňa a doplnkové služby

Strana 3 z 5

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ďalšia
Späť na všetky blogy

Volajte cez click2call a už nikdy nevytočíte nesprávne číslo

31.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby
  • Služby na mieru
  • Tipy a triky
VIPTel Blog banner - Synology SMS backup
Zrejme každému sa už niekedy prihodilo, že vytočil nesprávne telefónne číslo a dovolal sa tak osobe, ktorej volať nechcel. Na našej zákazníckej infolinke z času na čas tiež prijmeme telefonáty od ľudí, ktorí chceli zrejme volať niekam inam. Najviac nás prekvapil pán, ktorý chcel volať národný výbor v Zlatých Klasoch, či volajúci, ktorý chcel k telefónu Recyklačný fond. Úsmevná situácia tiež nastala, keď u nás pani overovala, či sa nenašla bunda v autobuse číslo 33, či iná pani, ktorá si myslela, že volá opravára rúry. ...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Nastavenie ústredne VIPTel počas sviatkov

23.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Ústredňa vám pomôže aj počas Veľkej noci


Veľká noc prichádza a mnohým ľuďom sa radosť z blížiaceho predĺženého víkendu zväčšuje. Aby si človek poriadne oddýchol, musí vedieť, že je o všetko postarané a nič ho počas voľna nebude vyrušovať. Medzi našimi zákazníkmi sa však nájdu aj podniky, ktoré majú počas Veľkej noci najväčší dopyt a potrebujú byť neustále na príjme. Už ste rozmýšľali, čo sa stane s telefonátom na vašu linku počas sviatkov? Či už potrebujete byť počas Veľkej noci neustále k dispozícii, alebo si chcete dať od telefónu pauzu, virtuálna alebo hardvérová ústredňa vám s tým pomôže.

Máte u nás ústredňu s nastavením časových podmienok, resp. pracovnou dobou?

Ak u nás využívate virtuálnu alebo hardvérovú ústredňu s časovými podmienkami, resp. nastavením pracovnej doby, na Veľký piatok a Veľkonočný pondelok bude vaša linka fungovať presne tak isto, ako počas víkendu.
...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu – 3. diel - LiveAgent

23.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu – 3. diel - LiveAgent

V rámci tipov, ako zlepšiť zákaznícku podporu, by sme vám veľmi radi predstavili ticketovací systém LiveAgent. V minulých článkoch sme vám predstavili naše hlasové služby a ústredňu. Článok o tom, ako zriadiť jednoduchú zákaznícku linku nájdete na tomto blogu. Tipy a triky ako kreatívne využiť funkcie ústredne nájdete tu :)

LiveAgent je slovenský produkt, no je obľúbený nielen v celej Európe, ale aj USA a Kanade. Medzi spokojných klientov patria veľké zahraničné spoločnosti, ako napríklad Airbus, Yamaha, BMW, eSky, ale aj slovenský websupport.sk, Martinus, zlavadna.sk a mnoho ďalších. Keďže sú naše služby s touto aplikáciou integrované a aj naša zákaznícka podpora tento helpdesk využíva, rozhodli sme sa podeliť sa s Vami o naše skúsenosti a informovať vás, ako vám ticketovací systém pomôže so starostlivosťou o zákazníkov.

Majte prehľad o všetkom

Ticketovací systém primárne zabezpečuje, aby ste mali prehľadne uchované všetky požiadavky klientov, vedeli na ne pohodlne odpovedať, distribuovať ich na iné oddelenia a mali istotu, že na konkrétnu požiadavku klienta nezabudnete. S príchodom každej zákazníckej požiadavky prostredníctvom LiveAgent systému sa vytvorí ticket s unikátnym číslom, podľa ktorého ho vždy ľahko nájdete. Pokiaľ ste so zákazníkom v minulosti už komunikovali, vďaka zoznamu kontaktov budete mať k dispozícii jeho uložené údaje, staršie tickety, či poznámky, ktoré ste si zaznamenali. Okrem prehľadu o zákazníckych záležitostiach máte k dispozícii aj Info tabuľu s prehľadom štatistík vašich agentov a oddelení. Admin či manager môže agentom nastaviť prijímanie ticketov, chatov či hovorov pre jednotlivé oddelenia, sledovať počet a rýchlosť vybavených ticketov, pracovný čas, či odmeny získané od zákazníkov.

live agent prepojenie s viptel

E-mail, chat, telefón, sociálne siete

...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu - 2. diel

23.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu - 2. diel

V minulom článku sme vysvetlili, prečo je dôležité mať kvalitnú zákaznícku podporu, ako si do firmy zriadiť jednoduchú linku s 1 telefónnych číslom a aké výhody by vám mohla priniesť jednoduchá virtuálna ústredňa. Ak ste tento blog nečítali, môžete ho nájsť TU.
Keďže ústredňa nie je len prepájanie hovorov a volanie medzi klapkami, v druhom diely sme si pre Vás pripravili tipy a triky, ako jednoduchú ústredňu využiť kreatívnejšie tak, aby ste rýchlejšie pomohli zákazníkom, či sebe :)

Lepšia zákaznícka podpora s VIPTel

...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu

22.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu

Sme presvedčení, že spokojnosť zákazníkov je najdôležitejšia, preto kladieme veľký dôraz na vysokú kvalitu zákazníckej podpory. Naši zákazníci často naše služby využívajú práve na poskytovanie podpory pre svojich klientov. S poskytovaním týchto služieb máme niekoľko ročné skúsenosti, na základe ktorých si pre vás pripravili sériu článkov, v ktorých vám predstavíme najobľúbenejšie riešenia našich zákazníkov. Taktiež vám ponúkneme tipy, ako vašu podporu zákazníkom čo najviac vylepšiť.

Prepájanie hovorov cez klapky

Dostupnosť zákazníckej podpory zvyšuje lojalitu a dôveru zákazníkov

Hovorí sa, že najlepšia zákaznícka podpora je taká, ktorú nepotrebujete. :) Niekedy sa však stane, že zákazníkovi nie je na ponúkanej službe niečo jasné, nemá čas čítať FAQ, prípadne sa chce opýtať na špeciálnu požiadavku. Prvý krok k poskytnutiu informácií je to, aby sa vám zákazník mal kam dovolať. Telefonátom môže získať požadované informácie najrýchlejšie a prípadne sa ihneď pýtať ďalej. ...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Strana 3 z 5

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ďalšia

Kategórie

  • Ústredňa a doplnkové služby
  • VoIP telefonovanie a paušály
  • Novinky z VIPTelu
  • Pomoc a podpora
  • Zákaznícka zóna
  • Telefóny a zariadenia
  • Lifestyle

Tagy

  • Tipy a triky
  • Pre firmy
  • Novinky
  • Efektívna komunikácia
  • Pre domácnosti
  • Telefónna ústredňa
  • Telefónne čísla a predvoľby
  • SMS
  • Služby na mieru
  • VoIP
  • O spoločnosti
  • Dokumenty
  • Blog
  • Veľkoobchod
  • Kontakt
  • Prečo VIPTel
  • Prenos telefónneho čísla
  • Partneri
  • VOIP programy
  • Cenník hovorov
  • Cenník hovorov pre firmy od 1.1.2025
  • Cenník hovorov pre domácnosti od 1.1.2025
  • VOIP zariadenia
  • Špeciálne čísla
  • Nastavenie VIPTel
  • Časté otázky
  • Nahrávanie súborov VIPTel
  • Ako vyskúšať VIPTel
  • Spolupráca
  • Ochrana osobných údajov

Technická podpora

  • +421 (0)2 20 28 20 29
  • [email protected]

Zákaznícka infolinka

  • +421 (0)2 20 28 20 28
  • [email protected]

© 2025 VM Telecom, s.r.o. Všetky práva vyhradené.     Web by Regex