Ohodnoťte nás v dotazníku
Contact us
  • Slovenčina
  • Slovenčina
Contact us    Customer zone    PBX Manager
VIPTel: VoIP services, virtual PBX, special numbers... VIPTel: VoIP services, virtual PBX, special numbers...
  • Slovenčina
Voice for your business

Customer support

+421 (0)2 20 28 20 28

Technical support

+421 (0)2 20 28 20 29

  • VIPTel
    • What is a VIPTel landline
    • VIPTel advantages
    • Clients and references
  • Telephony & services
    • VIPTel landline for companies
    • VIPTel landline for households
    • Try VoIP calling for free
    • Phone number porting
    • Special lines and phone numbers
    • VIPTel SMS Gate
    • VIPTel Phone - VoIP app
    • VIPTel webPhone - webRTC phone
    • Efficient communication for the home office
  • Virtual PBX
    • VIPTel Virtual PBX
    • API integrations
  • VoIP Phones and devices
    • Desk Phones
    • Cordless phones
    • Headsets
    • Phone Adapters and Intercoms
    • Accessories
  • Plans & Pricing
    • Price list for businesses
    • Price list for households
  • Help & FAQ
    • How to set up VIPTel for devices
    • What devices can be used with our landline?
    • Site map
   Order VIPTel

Category: Ústredňa a doplnkové služby

Page 4 of 5

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ďalšia
Back to blogs

Efektívna komunikácia vo firme (5. časť)

17.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Efektívna komunikácia vo firme (5. časť)

Obľúbenými funkciami ústredne sú odkazová schránka ale aj reporty. V zákazníckom rozhraní máte prehľad o využívaní služieb ako aj odkazy, ktoré si môžete kedykoľvek vypočuť. K doplnkovým službám ústredne tiež patria virtuálny fax či API rozhranie. Uľahčite si posielanie a prijímanie faxov či rozšírte funkcionalitu svojej ústredne integráciou do vášho CRM (Customer relationship management - manažment vzťahov so zákazníkmi).

Odkazová schránka

Odkazová schránka poslúži vašim zákazníkom, ktorí vám chcú vo vašej neprítomnosti zanechať odkaz. Odkazy si môžete vypočuť vo zvukovej prílohe e-mailu, ktorý vás upozorní na to, že vám zákazník zanechal odkaz alebo po prihlásení do PBX managera, kde máte všetky odkazy pokope. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Efektívna komunikácia vo firme (4. časť)

17.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Efektívna komunikácia vo firme (4. časť)

Nemusíte byť v kancelárii, aby ste boli neustále dostupní. Presmerovanie hovorov vám umožní presúvať sa po firme alebo opustiť budovu bez obáv, že by sa vám nedalo dovolať. Prečítajte si aj o vzdialenom vyzdvihnutí hovoru a konferenčnom hovore.

Presmerovanie hovorov

Nachádzate sa v inej kancelárii a nemôžete prijať hovory na svojom telefóne, ale zároveň ich nechcete zmeškať. V takom prípade si môžete prichádzajúce hovory presmerovať na telefón, ktorý budete mať bližšie ako ten svoj. Keď sa vrátite do kancelárie, presmerovanie jednoducho zrušíte. Presmerovať hovory si môžete aj na mobilné číslo, napríklad, ak cestujete, nastavte si presmerovanie vo vašej Zákazníckej zóne, alebo PBX manageri a buďte k dispozícii aj mimo kancelárie.
Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Efektívna komunikácia vo firme (3. časť)

17.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Efektívna komunikácia vo firme (3. časť)

Dnes si predstavíme tri funkcie, ktoré uľahčia život nielen vašim zamestnancom ale aj zákazníkom. Pri zdvíhaní hovorov vás zastúpi automatická spojovateľka a vďaka časovým podmienkam váš zákazník neostane bez odpovede, ani keď sa vám dovolá mimo pracovných hodín.

Automatická spojovateľka (IVR)

Jednou z najväčších výhod ústredne je automatická spojovateľka, ktorá vášho zákazníka privíta a podľa jeho výberu presmeruje priamo na linku kompetentnej osoby. Vyhnete sa tak neustálemu zdvíhaniu telefónov a prepájaniu hovorov kolegom podľa agendy, ktorej sa požiadavka zákazníka týka. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Efektívna komunikácia vo firme (2. časť)

25.03.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Efektívna komunikácia vo firme (2. časť)

Profesionálna komunikácia so zákazníkom je prvoradá. Dajte si záležať na tom, aby vám zákazník nemusel volať znova, prepojte hovor kolegovi, s ktorým chce hovoriť, a kolegu vopred uveďte do problematiky. Prečítajte si viac aj o klapkách a prepájaní kancelárií a pobočiek.

Volanie cez klapky, skrátená voľba

V prípade, že potrebujete hovoriť s kolegom z inej kancelárie, ale nechcete strácať čas presunom medzi priestormi či vytáčať celé jeho číslo, máte možnosť vytočiť len jeho klapku a prepojiť hovor na ňu. Okrem toho si každý môže nastaviť klapku na zariadení, ktoré mu vyhovuje, či už je to smartfón, počítač, tablet, softvérová aplikácia alebo VoIP telefón. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Efektívna komunikácia vo firme (1. časť)

25.03.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Efektívna komunikácia vo firme (1. časť)

Ak rozmýšľate nad efektívnym riešením, ako zjednodušiť komunikáciu vo firme a so zákazníkmi, prečítajte si o telefónnej ústredni VIPTel. Ide o moderné hlasové riešenie nielen pre malé a stredné firmy, ale aj väčšie firmy s viacerými pobočkami. Uľahčí vám komunikáciu v rámci podniku a zabezpečí profesionálny kontakt so zákazníkmi. Môžete ušetriť nielen peniaze, ale aj energiu a čas. Ak sa rozhodnete pre VoIP ústredňu, je dôležité, aby ste mali stabilné pripojenie na internet s nízkou odozvou.

Virtuálna a hardvérová ústredňa podľa vášho výberu

V rámci ústredňovej VIPTel ponuky máte na výber z dvoch riešení ústrední - virtuálna ústredňa VIPTel Cloud a hardvérová ústredňa VIPTel PBX. Obe možnosti vám vylepšia komunikáciu v rámci vašej firmy a uľahčia vám komunikáciu so zákazníkmi. Virtuálna ústredňa je ideálna vtedy, ak máte viacero pobočiek rozmiestnených v rôznych mestách a chcete ich prepojiť. Hardvérovú ústredňu odporúčame do väčších podnikov nad 30 klapiek, ktorá zníži vyťaženosť internetu, keďže budete telefonovať po lokálnej sieti. Výhodou ústredne je možnosť integrácie firemných systémov či CRMka jednoduchšie a bez údržby, s ponukou množstva užitočných funkcií prispôsobených presne podľa požiadaviek klienta. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Page 4 of 5

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ďalšia

Kategórie

  • Ústredňa a doplnkové služby
  • VoIP telefonovanie a paušály
  • Novinky z VIPTelu
  • Pomoc a podpora
  • Zákaznícka zóna
  • Telefóny a zariadenia
  • Lifestyle

Tagy

  • Tipy a triky
  • Pre firmy
  • Novinky
  • Efektívna komunikácia
  • Pre domácnosti
  • Telefónna ústredňa
  • Telefónne čísla a predvoľby
  • SMS
  • Služby na mieru
  • VoIP
  • About us
  • Contact us
  • Documents
  • Phone number porting
  • How to set up VIPTel for devices
  • VoIP programs
  • VIPTel files uploading
  • Plans & Pricing
  • Try VoIP calling for free
  • VIPTel advantages
  • Special lines and phone numbers
  • Privacy policy
  • VoIP devices
  • SMS Gate
  • Virtual PBX

Technical support

  • +421 (0)2 20 28 20 29
  • [email protected]

Customer support

  • +421 (0)2 20 28 20 28
  • [email protected]

© 2025 VM Telecom, s.r.o. All rights reserved.     Web by Regex