Ohodnoťte nás v dotazníku
Contact us
  • Slovenčina
  • Slovenčina
Contact us    Customer zone    PBX Manager
VIPTel: VoIP services, virtual PBX, special numbers... VIPTel: VoIP services, virtual PBX, special numbers...
  • Slovenčina
Voice for your business

Customer support

+421 (0)2 20 28 20 28

Technical support

+421 (0)2 20 28 20 29

  • VIPTel
    • What is a VIPTel landline
    • VIPTel advantages
    • Clients and references
  • Telephony & services
    • VIPTel landline for companies
    • VIPTel landline for households
    • Try VoIP calling for free
    • Phone number porting
    • Special lines and phone numbers
    • VIPTel SMS Gate
    • VIPTel Phone - VoIP app
    • VIPTel webPhone - webRTC phone
    • Efficient communication for the home office
  • Virtual PBX
    • VIPTel Virtual PBX
    • API integrations
  • VoIP Phones and devices
    • Desk Phones
    • Cordless phones
    • Headsets
    • Phone Adapters and Intercoms
    • Accessories
  • Plans & Pricing
    • Price list for businesses
    • Price list for households
  • Help & FAQ
    • How to set up VIPTel for devices
    • What devices can be used with our landline?
    • Site map
   Order VIPTel

Category: Ústredňa a doplnkové služby

Page 3 of 5

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ďalšia
Back to blogs

Volajte cez click2call a už nikdy nevytočíte nesprávne číslo

31.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby
  • Služby na mieru
  • Tipy a triky
VIPTel Blog banner - Synology SMS backup
Zrejme každému sa už niekedy prihodilo, že vytočil nesprávne telefónne číslo a dovolal sa tak osobe, ktorej volať nechcel. Na našej zákazníckej infolinke z času na čas tiež prijmeme telefonáty od ľudí, ktorí chceli zrejme volať niekam inam. Najviac nás prekvapil pán, ktorý chcel volať národný výbor v Zlatých Klasoch, či volajúci, ktorý chcel k telefónu Recyklačný fond. Úsmevná situácia tiež nastala, keď u nás pani overovala, či sa nenašla bunda v autobuse číslo 33, či iná pani, ktorá si myslela, že volá opravára rúry. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Nastavenie ústredne VIPTel počas sviatkov

23.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Ústredňa vám pomôže aj počas Veľkej noci


Veľká noc prichádza a mnohým ľuďom sa radosť z blížiaceho predĺženého víkendu zväčšuje. Aby si človek poriadne oddýchol, musí vedieť, že je o všetko postarané a nič ho počas voľna nebude vyrušovať. Medzi našimi zákazníkmi sa však nájdu aj podniky, ktoré majú počas Veľkej noci najväčší dopyt a potrebujú byť neustále na príjme. Už ste rozmýšľali, čo sa stane s telefonátom na vašu linku počas sviatkov? Či už potrebujete byť počas Veľkej noci neustále k dispozícii, alebo si chcete dať od telefónu pauzu, virtuálna alebo hardvérová ústredňa vám s tým pomôže.

Máte u nás ústredňu s nastavením časových podmienok, resp. pracovnou dobou?

Ak u nás využívate virtuálnu alebo hardvérovú ústredňu s časovými podmienkami, resp. nastavením pracovnej doby, na Veľký piatok a Veľkonočný pondelok bude vaša linka fungovať presne tak isto, ako počas víkendu.
Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu – 3. diel - LiveAgent

23.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu – 3. diel - LiveAgent

V rámci tipov, ako zlepšiť zákaznícku podporu, by sme vám veľmi radi predstavili ticketovací systém LiveAgent. V minulých článkoch sme vám predstavili naše hlasové služby a ústredňu. Článok o tom, ako zriadiť jednoduchú zákaznícku linku nájdete na tomto blogu. Tipy a triky ako kreatívne využiť funkcie ústredne nájdete tu :)

LiveAgent je slovenský produkt, no je obľúbený nielen v celej Európe, ale aj USA a Kanade. Medzi spokojných klientov patria veľké zahraničné spoločnosti, ako napríklad Airbus, Yamaha, BMW, eSky, ale aj slovenský websupport.sk, Martinus, zlavadna.sk a mnoho ďalších. Keďže sú naše služby s touto aplikáciou integrované a aj naša zákaznícka podpora tento helpdesk využíva, rozhodli sme sa podeliť sa s Vami o naše skúsenosti a informovať vás, ako vám ticketovací systém pomôže so starostlivosťou o zákazníkov.

Majte prehľad o všetkom

Ticketovací systém primárne zabezpečuje, aby ste mali prehľadne uchované všetky požiadavky klientov, vedeli na ne pohodlne odpovedať, distribuovať ich na iné oddelenia a mali istotu, že na konkrétnu požiadavku klienta nezabudnete. S príchodom každej zákazníckej požiadavky prostredníctvom LiveAgent systému sa vytvorí ticket s unikátnym číslom, podľa ktorého ho vždy ľahko nájdete. Pokiaľ ste so zákazníkom v minulosti už komunikovali, vďaka zoznamu kontaktov budete mať k dispozícii jeho uložené údaje, staršie tickety, či poznámky, ktoré ste si zaznamenali. Okrem prehľadu o zákazníckych záležitostiach máte k dispozícii aj Info tabuľu s prehľadom štatistík vašich agentov a oddelení. Admin či manager môže agentom nastaviť prijímanie ticketov, chatov či hovorov pre jednotlivé oddelenia, sledovať počet a rýchlosť vybavených ticketov, pracovný čas, či odmeny získané od zákazníkov.

live agent prepojenie s viptel

E-mail, chat, telefón, sociálne siete

Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu - 2. diel

23.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu - 2. diel

V minulom článku sme vysvetlili, prečo je dôležité mať kvalitnú zákaznícku podporu, ako si do firmy zriadiť jednoduchú linku s 1 telefónnych číslom a aké výhody by vám mohla priniesť jednoduchá virtuálna ústredňa. Ak ste tento blog nečítali, môžete ho nájsť TU.
Keďže ústredňa nie je len prepájanie hovorov a volanie medzi klapkami, v druhom diely sme si pre Vás pripravili tipy a triky, ako jednoduchú ústredňu využiť kreatívnejšie tak, aby ste rýchlejšie pomohli zákazníkom, či sebe :)

Lepšia zákaznícka podpora s VIPTel

Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu

22.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu

Sme presvedčení, že spokojnosť zákazníkov je najdôležitejšia, preto kladieme veľký dôraz na vysokú kvalitu zákazníckej podpory. Naši zákazníci často naše služby využívajú práve na poskytovanie podpory pre svojich klientov. S poskytovaním týchto služieb máme niekoľko ročné skúsenosti, na základe ktorých si pre vás pripravili sériu článkov, v ktorých vám predstavíme najobľúbenejšie riešenia našich zákazníkov. Taktiež vám ponúkneme tipy, ako vašu podporu zákazníkom čo najviac vylepšiť.

Prepájanie hovorov cez klapky

Dostupnosť zákazníckej podpory zvyšuje lojalitu a dôveru zákazníkov

Hovorí sa, že najlepšia zákaznícka podpora je taká, ktorú nepotrebujete. :) Niekedy sa však stane, že zákazníkovi nie je na ponúkanej službe niečo jasné, nemá čas čítať FAQ, prípadne sa chce opýtať na špeciálnu požiadavku. Prvý krok k poskytnutiu informácií je to, aby sa vám zákazník mal kam dovolať. Telefonátom môže získať požadované informácie najrýchlejšie a prípadne sa ihneď pýtať ďalej. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Page 3 of 5

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ďalšia

Kategórie

  • Ústredňa a doplnkové služby
  • VoIP telefonovanie a paušály
  • Novinky z VIPTelu
  • Pomoc a podpora
  • Zákaznícka zóna
  • Telefóny a zariadenia
  • Lifestyle

Tagy

  • Tipy a triky
  • Pre firmy
  • Novinky
  • Efektívna komunikácia
  • Pre domácnosti
  • Telefónna ústredňa
  • Telefónne čísla a predvoľby
  • SMS
  • Služby na mieru
  • VoIP
  • About us
  • Contact us
  • Documents
  • Phone number porting
  • How to set up VIPTel for devices
  • VoIP programs
  • VIPTel files uploading
  • Plans & Pricing
  • Try VoIP calling for free
  • VIPTel advantages
  • Special lines and phone numbers
  • Privacy policy
  • VoIP devices
  • SMS Gate
  • Virtual PBX

Technical support

  • +421 (0)2 20 28 20 29
  • [email protected]

Customer support

  • +421 (0)2 20 28 20 28
  • [email protected]

© 2025 VM Telecom, s.r.o. All rights reserved.     Web by Regex