Či už plánujete zaviesť telefónnu ústredňu bez predchádzajúcich skúseností, alebo potrebujete aktualizovať svoju komunikáciu novším systémom, je možné, že sa pozastavíte nad tým, či je vhodnejšie hardvérové alebo virtuálne riešenie. V dnešnom článku vám ich predstavíme bližšie a pokúsime sa uľahčiť Vaše rozhodovanie.

User Rating: %1$s / %2$s 4


Zasielanie SMS správ cez internet prináša oproti SMS z mobilu rôzne benefity. Využívajú sa na marketingové kampane, dôležité novinky či aktuality, potvrdenie objednávky či informácie o odoslaní tovaru. V dnešnom blogu Vám prinášame 5 výhod, pre ktoré naši zákazníci túto službu najčastejšie vyhľadávajú.

User Rating: %1$s / %2$s 5

4 dôvody prečo využívať zelené číslo 0800
Zelené číslo používa mnoho veľkých aj malých spoločností a nedajú na naň dopustiť. Prečítajte si v tomto blogu, čo vlastne zelené číslo je a prečo je také populárne u úspešných firiem.

User Rating: %1$s / %2$s 3

Virtuálnu ústredňu VIPTel sme integrovali s ambulantným softvérom CURO
Vďaka integrácii virtuálnej ústredne VIPTel s ambulantným softvérom CURO je teraz telefonická komunikácia v ambulanciách oveľa efektívnejšia a vďaka nej majú lekári viac času venovať sa pacientom. Prečítajte si viac v našom blogu.

Od čoho závisí cena telefónnej ústredne?
Je pochopiteľné, že pri zriaďovaní telefónnej ústredne zákazníkov často zaujíma ako prvá cena. Keďže zvyčajne závisí od viacerých faktorov, v tomto článku vám priblížime, čo ju najviac ovplyvňuje a aké premenné berieme do úvahy pri príprave cenovej ponuky.