Ohodnoťte nás v dotazníku
Contact us
  • Slovenčina
  • Slovenčina
Contact us    Customer zone    PBX Manager
VIPTel: VoIP services, virtual PBX, special numbers... VIPTel: VoIP services, virtual PBX, special numbers...
  • Slovenčina
Voice for your business

Customer support

+421 (0)2 20 28 20 28

Technical support

+421 (0)2 20 28 20 29

  • VIPTel
    • What is a VIPTel landline
    • VIPTel advantages
    • Clients and references
  • Telephony & services
    • VIPTel landline for companies
    • VIPTel landline for households
    • Try VoIP calling for free
    • Phone number porting
    • Special lines and phone numbers
    • VIPTel SMS Gate
    • VIPTel Phone - VoIP app
    • VIPTel webPhone - webRTC phone
    • Efficient communication for the home office
  • Virtual PBX
    • VIPTel Virtual PBX
    • API integrations
  • VoIP Phones and devices
    • Desk Phones
    • Cordless phones
    • Headsets
    • Phone Adapters and Intercoms
    • Accessories
  • Plans & Pricing
    • Price list for businesses
    • Price list for households
  • Help & FAQ
    • How to set up VIPTel for devices
    • What devices can be used with our landline?
    • Site map
   Order VIPTel

Category: Zákaznícka zóna

Page 1 of 2

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 2
  • Ďalšia
Back to blogs

SMS kredit v Zákazníckej zóne

08.03.2022
  • Zákaznícka zóna
  • Tipy a triky
  • Novinky
  • SMS
SMS kredit v Zákazníckej zóne

Užitočná novinka pre všetkých zákazníkov využívajúcich zasielanie SMS správ prostredníctvom našej Zákazníckej zóny. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako zmeniť e-mail na zasielanie faktúr v Zákazníckej zóne?

13.08.2020
  • Zákaznícka zóna
  • Nastavenia služieb
  • Tipy a triky
Ako zmeniť e-mail na zasielanie faktúr v Zákazníckej zóne?

#3 Spoznaj svoju Zákaznícku zónu

V 3. epizóde seriálu Spoznaj svoju Zákaznícku zónu vám prinášame ďalší návod, ktorý vám pomôže k rýchlejšiemu manažmentu svojho VIPTel konta. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Čo je bezpečnostný limit a ako ho zmením?

02.07.2020
  • Zákaznícka zóna
  • Nastavenia služieb
  • Tipy a triky
  • Bezpečnosť
Čo je to bezpečnostný limit VIPTel a ako ho zmením?

#2 Spoznaj svoju Zákaznícku zónu!

Dostali ste oznámenie o prečerpaní bezpečnostného limitu a nerozumiete, čo to znamená? V tomto blogu vám prinášame odpovede na najčastejšie otázky k tejto téme a postup, ako zmeniť bezpečnostný limit v Zákazníckej zóne. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Zabudol som heslo do Zákazníckej zóny VIPTel

10.06.2020
  • Zákaznícka zóna
  • Nastavenia služieb
  • Tipy a triky
Ako zmeniť heslo do Zákazníckej zóny VIPTel?

#1 Spoznaj svoju zákaznícku zónu!

Naša Zákaznícka zóna ponúka mnoho možností a nastavení, vďaka ktorým si viete z istej časti sami manažovať svoje konto. Aby sme vám ukázali čo všetko môžete v Zákazníckej zóne kedykoľvek vybaviť, pripravili sme pre vás seriál Spoznaj svoju Zákaznícku zónu. Keďže často sa stane, že zákazník svoje heslo zabudne, v prvom diele vám prinášame detailný postup, ako si zmeniť zabudnuté heslo. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Deň bezpečného internetu - Máte dostatočne zabezpečené svoje VIPTel konto?

23.05.2019
  • Zákaznícka zóna

Deň bezpečného internetu - Máte dostatočne zabezpečené svoje VIPTel konto?

Tento rok pripadá Deň bezpečného internetu na dnes, 5.2.2019. V rámci tejto udalosti sme sa rozhodli spísať, aké bezpečnostné prvky s VIPTelom odporúčame využívať, aby bolo vaše telefonovanie čo najbezpečnejšie. :)

Bezpečnostné nastavenia v Zákazníckej zóne

Mnohé bezpečnostné nastavenia máte nonstop pod kontrolou vďaka Zákazníckej zóne VIPTel. V prípade, že sa do Zákazníckej zóny z nejakého dôvodu nemôžete prihlásiť, nastavenia za vás môžeme zmeniť aj my, po prijatí e-mailu so žiadosťou o zmenu a overení účastníka. Nižšie uvádzame bezpečnostné opatrenia, ktoré odporúčame používať, aby bol váš účet maximálne chránený.

Zabezpečenie telefonovanie VIPTel

Bezpečnostný limit

Bezpečnostný limit určuje maximálnu možnú sumu na pretelefonovanie a po jeho vyčerpaní už viac nie je možné telefonovať až do skončenia nastaveného obdobia, alebo do zvýšenia limitu. Ako bezpečnostný limit je nutné nastaviť určitú sumu, ktorú nechcete pretelefonovať za zvolené obdobie. Sumu, ktorú do bezpečnostného limitu nastavíte, nie je automaticky nutné platiť, keďže faktúra bude vystavená iba vo výške vášho mesačného poplatku, prípadne vo výške sumy, ktorú ste pretelefonovali. S bezpečnostným limitom však budete mať istotu, že ak nechcete pretelefonovať napríklad viac, ako 50 €, tak nepretelefonujete. :) V Zákazníckej zóne si taktiež môžete nastaviť e-mail, na ktorý vám príde upozornenie v prípade, že sa budete blížiť ku koncu limitu a taktiež ak bude limit vyčerpaný. Notifikácia o blížiacom sa vyčerpaní vám príde po pretelefonovaní 90 % zo sumy kreditu. Read more ...
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Page 1 of 2

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 2
  • Ďalšia

Kategórie

  • Ústredňa a doplnkové služby
  • VoIP telefonovanie a paušály
  • Novinky z VIPTelu
  • Pomoc a podpora
  • Zákaznícka zóna
  • Telefóny a zariadenia
  • Lifestyle

Tagy

  • Tipy a triky
  • Pre firmy
  • Novinky
  • Efektívna komunikácia
  • Pre domácnosti
  • Telefónna ústredňa
  • Telefónne čísla a predvoľby
  • SMS
  • Služby na mieru
  • VoIP
  • About us
  • Contact us
  • Documents
  • Phone number porting
  • How to set up VIPTel for devices
  • VoIP programs
  • VIPTel files uploading
  • Plans & Pricing
  • Try VoIP calling for free
  • VIPTel advantages
  • Special lines and phone numbers
  • Privacy policy
  • VoIP devices
  • SMS Gate
  • Virtual PBX

Technical support

  • +421 (0)2 20 28 20 29
  • [email protected]

Customer support

  • +421 (0)2 20 28 20 28
  • [email protected]

© 2025 VM Telecom, s.r.o. All rights reserved.     Web by Regex