SMS kredit v Zákazníckej zóne

08.03.2022

Užitočná novinka pre všetkých zákazníkov využívajúcich zasielanie SMS správ prostredníctvom našej Zákazníckej zóny.

Tento krát sme našim zákazníkom pripravili síce malú, no za to veľmi užitočnú zmenu. Pokiaľ využívate kreditný systém úhrady za poslané SMS správy, určite vás poteší, že v Zákazníckej zóne odteraz nájdete informáciu o aktuálnom stave kreditu.

Nájdete ju priamo v rozhraní pre posielanie správ, nad oknom pre napísanie textu správy. Hodnota kreditu sa aktualizuje okamžite po poslaní správy, prípadne po obnovení stránky. Táto novinka vám pomôže jednoducho sa vyhnúť nepríjemným situáciám, že budete potrebovať poslať SMS správy, no nebudete mať nabitý dostatočný SMS kredit.

SMS v Zákazníckej zóne VIPTel

Pre lepší prehľad a automatickú kontrolu tiež odporúčame nastavenie e-mailovej notifikácie, ktorá vám príde v prípade, že kredit klesne pod určitú hodnotu, ktorú si sami zvolíte. Túto funkciu nájdete taktiež v Zákazníckej zóne na karte SMS v časti Súhrn SMS.

Vedeli ste, že okrem zasielania SMS zo Zákazníckej zóny poskytujeme aj posielanie z:

  • PBX managera
  • Posielanie SMS správ z VoIP aplikácie v mobilnom telefóne
  • Automatické zasielanie správ napr. pri prijatej objednávky (prostredníctvom SMS API)
  • Posielanie z vášho CRM systému (prostredníctvom SMS API)
  • Posielanie SMS z mailu službou mail2sms

Ak máte otázky ohľadom služby SMS správ, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu na 02 20 28 20 28 alebo na [email protected].

Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie. Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.

petra
Instagram logoLinkedIn logoFacebook logoVIPTel blog logo

Späť na všetky blogy