LiveAgent - Multikanálový helpdesk

Využite jeho potenciál naplno s integráciou VIPTel služieb

Efektívna komunikácia na home office


Eliminujte riziko, že vám ujde zákaznícka požiadavka, ticketovacím systémom LiveAgent.

LiveAgent - Helpdesk softvér



Prezrite si výhody ticketovacieho systému LiveAgent a zistite, ako vám pomôže pri práci so zákazníkmi.

Viac o helpdesku LiveAgent

Integrácia VIPTel & LiveAgent



Zistite, čo ponúka integrácia služieb VIPTel s helpdeskom LiveAgent a ako využiť ich spojenie

Viac o VIPTel + LiveAgent



LiveAgent - Helpdesk softvér

LiveAgent je ticketovací systém, ktorý používajú spoločnosti po celom svete pri riešení zákazníckych problémov a otázok. Je to tzv. helpdesk softvér, ktorý dokáže premeniť vstupy od klientov z rôznych kanálov na tickety, vďaka čomu budete mať v zákazníckych požiadavkach prehľad a poriadok a minimalizujete tak šancu, že na niečo zabudnete reagovať.

LiveAgent vytvára tickety z chatov, e-mailov aj telefonátov
Zdroj: LiveAgent

LiveAgent poskytuje množstvo výhod

  • Vytváranie ticketov z rôznych kanálov (napr. email, chat na stránku, telefonáty, FB a IG správy a pod.) zabezpečuje, že všetky zákaznícke požiadavky budete mať pohromade na jednom mieste.
  • Nastavenie oddelení a automatické triedenie ticketov do oddelení zabezpečí automatickú distribúciu požiadaviek presne tam, kam treba.
  • Pridávanie labelov na rozlíšenie typu ticketov podľa potreby zabezpečí poriadok a prehľadné značenie.
  • Možnosť odloženia, resp. pripomenutia ticketu podľa potreby vám vyčistí schránku a odbremení vám myseľ od úloh, ktoré nie sú aktuálne.
  • LiveAgent ponúka aj službu IVR, čo umožňuje nastaviť interaktívne hlasové menu na telefónne číslo a automaticky distribuovať hovory na príslušné oddelenia.
  • Množstvo ďalších funkcií si môžete pozriet na stránke LiveAgent.

Viac o LiveAgente

Integrácia VIPTel služieb a LiveAgent softvéru

Spojenie služieb VIPTel a LiveAgent funguje na princípe API integrácie. Vďaka tomu môžete využívať naše hlasové služby a telefonovať priamo cez softvér LiveAgent. Takéto riešenie ocenia najmä rôzne e-shopy, tímy zákazníckej či technickej podpory, ale aj iné spoločnosti, v ktorých je poriadok v úlohách vysokou prioritou. Ak by ste sa pre takéto využívanie rozhodli, nastavenie je veľmi jednoduché a zvládnete ho podľa návodu na stránke LiveAgent.

Softvérový telefón v LiveAgente plne nahradí klasický stolový telefón
Zdroj: LiveAgent

Výhody integrácie VIPTel & LiveAgent

  • Hovory prijímate priamo v rozhraní ticketovacieho systému LiveAgent, takže nepotrebujete žiadny fyzický ani iný softvérový telefón.
  • Priamo z hovoru môžete vyrobiť ticket, ktorý v prípade potreby prepošlete napr. na iné oddelenie, alebo inému kolegovy/kolegyni.
  • Nahrávané hovory si môžete prehrať priamo vo vytvorenom tickete v LiveAgentovi, ihneď po ukončení hovoru.
  • Môžete naraz využívať všetky výhody služieb VIPTel aj LiveAgenta.

Viac o LiveAgente



LiveAgent využívajú firmy, ktorým záleží na zákazníkoch:




Zaujala vás naša ponuka? Neváhajte nás kontaktovať

e-mailom na adrese

[email protected]

telefonicky na našej zákazníckej infolinke

+421 (0) 2 20 28 20 28

alebo prostredníctvom kontaktného formulára nižšie

Kontaktný formulár

Polia označené hviezdičkou (*) sú povinné

Po prijatí Vašej správy Vás bude kontaktovať VIPTel obchodný tím.