NEWSLETTER marec-apríl 2019


Novinky z VIPTelu

Bitrix24 logo

VIPTel je možné integrovať s BITRIX-om

Radi by sme Vás informovali, že naše služby VIPTel sú odteraz integrované so softvérom BITRIX 24, ktorého oficiálnym partnerom na Slovensku je spoločnosť 7sense. Tento softvér zabezpečí vašej firme všetko od komunikácie, cez time-management až po CRM systém. Ak ste našim zákazníkom a zároveň využívate tento softvér, prosím, kontaktujte nás. Radi pre vás zabezpečíme pohodlnejšie využívanie integráciou našich hlasových služieb so službou BITRIX. Prepojením týchto služieb budete môcť telefonovať priamo zo softvéru, takže nebudete musieť využívať hardvérový telefón. Jednoduchým kliknutím budete môcť volať a prijímať telefonáty, čím sa zvýši výkonnosť aj rýchlosť vašej práce.


Do našej ponuky sme pridali nový produkt

Do našej ponuky sme pridali bezdrôtové slúchadlá Logitech H800, ktoré iste potešia všetkých, ktorý často odchádzajú od stola, alebo nemajú radi káble. Vďaka možnosti pripojenia prostredníctvom bluetooth signálu a taktiež nano prijímača ich môžete využívať nielen s počítačom, ale aj so smartfónom, tabletom, či hardverovým telefónom, ktorý podporuje bluetooth pripojenie. Slúchadlá možno vďaka sklápaciemu mikrofónu využiť aj mimo kancelárie, napríklad na počúvanie hudby. Bližšie informácie o nich nájdete v našej ponuke zariadení, alebo v článku na našom blogu.

Bezdrôtové slúchadlá Logotech H800.

Ústredňa VIPTel bola preložená do slovenčiny


 
 
Ústredňa VIPTel - logo

Chceli by sme vás informovať, že systémové hlášky ústredne boli preložené do slovenčiny. Ide o automatické oznámenia, na ktoré zákazník nemá nahraté vlastné personalizované hlášky. Môžu sa prehrať napr. v situácii, kedy sa agent prihlasuje do vyzváňacej skupiny či konferenčnej miestnosti, alebo užívateľ zadá nesprávnu voľbu či telefónne číslo. Veríme, že táto zmena umožní všetkým zákazníkom využívať ústredňu VIPTel ešte pohodlnejšie ako doteraz.


Virtuálna ústredňa pomáha aj počas voľných dní


Virtuálna ústredňa pomáha s komunikáciou nielen počas práce, ale aj počas voľných dní. Pred Veľkou nocou sme zákazníkom poslali spolu s Veľkonočným pozdravom aj článok, v ktorom boli uvedené najčastejšie využívané funkcie ústredne počas sviatkov. Sme radi, že mnohí zákazníci sa inšpirovali našimi tipmi a požiadali nás o úpravu nastavení ústredne počas Veľkej noci. Najviac bola využívaná hláška s informáciou o upravenej pracovnej dobe a možnosť zanechať odkaz. Veríme, že to všetci vaši klienti a volajúci ocenili.

Logo VIPTel Veľká noc
Vedeli ste, že...?
 


Vedeli ste, že sme už tretí krát zapojení v projekteDo práce na bicykli? Keďže v minulosti mala táto naša aktivita veľmi pozitívnu odozvu, veľmi radi vás informujeme, že sme sa znova zapojili do tejto iniciatívy. Tento ročník bude naším tretím a sme veľmi zvedaví, či ušetríme ešte viac kilogramov CO2, ako po minulé roky. Medzi cyklistami máme "štamgastov" ako Evina a Peťka, Robko a Ivan, no zapojili sa aj kolegovia, ktorí doteraz prihlásení neboli, Ľubka a Viktor. Kampaň beží počas celého mája, takže v júni vás budeme určite informovať, ako sme dopadli.

Logo Do práce na bicykli

Referencia mesiaca  
Mesto Krupina

"Prvotnou požiadavkou bolo zníženie finančných nákladov na prevádzku. Pri rovnakom mesačnom využívaní objemu hlasových služieb sme od 1. mesiaca dokázali ušetriť 100,-€ mesačne oproti predchádzajúcemu poskytovateľovi týchto služieb. Čo sa týka kvality hlasových služieb, je na vysokej úrovni (samozrejme za predpokladu kvalitného hardvérového vybavenia v našej inštitúcii). Zákaznícka podpora je vysoko profesionálna, flexibilná a maximálne ústretová. S doterajšími pozitívnymi skúsenosťami so spoločnosťou VIPTel budeme určite odporúčať tieto služby svojim známym (minimálne tým, ktorí pôsobia v podobnej oblasti - územná samospráva)."
Referencia od Mesta Krupina