Zoiper

Tento to návod Vám pomôže si nastaviť nasledovné:

Návod na nastavenie služby VIPTel v aplikácii Zoiper

  1. Z App Store si stiahnite a nainštalujte aplikáciu Zoiper Softphone.

  2. Na úvodnej obrazovke aplikácie Zoiper stlačte tlačidlo "Settings" a vyberte možnosť "Accounts".

    zoiper

  3. V pravom hornom rohu stlačte znak "+" a následne vyberte možnosť "Select a provider".

    zoiper

  4. Z rolovacieho zoznamu vyberte krajinu "Slovakia" a výber potvrďte stlačením "Done".

    zoiper

  5. Zobrazí sa Vám zoznam dostupných operátorov, zvoľte "VIPTel".

    zoiper

  6. V tabuľke vyplňte hodnoty podľa návodu nižšie. Po ich vyplnení stlačte "Register".
    • V prípade, že v časti "Domain" nemáte predvyplnenú hodnotu "sip.viptel.sk", vpíšte ju manuálne.
    • Do poľa "User name" uveďte údaj zo Zákazníckej zóny na stránke www.viptel.sk. Údaj sa nachádza v tabuľke Prihlasovacie údaje do siete VIPTel v stĺpci Prihlasovacie meno (VoIP číslo).
    • V časti "Password" uveďte údaj zo Zákazníckej zóny na stránke www.viptel.sk. Údaj sa nachádza v tabuľke Prihlasovacie údaje do siete VIPTel v stĺpci Heslo.

     

    zoiper

  7. Ak sa Vám na obrazovke aplikácie pri mene účtu zjaví zelená fajka, tak sa Váš telefón úspešne prihlásil do siete VIPTel a môžete začať telefonovať.

    zoiper

 

 

Nastavenie služby SMS do aplikácie

Služba SMS musí byť aktívna a VIPTel účet v aplikácii korektne nastavený.

  • Pre zriadenie služby SMS kontaktujte naše obchodné oddelenie.
  • Pre nastavenie služby VIPTel do aplikácie postupujte podľa návod TU.
  1. Na úvodnej obrazovke aplikácie prejdite do menu "Chat".
    zoiper

     
  2. K napísaniu správy, stlačte ikonu v ľavom hornom rohu obrazovky.
    zoiper
  3. Vyplňte:
    • Do prvého poľa (1.) s označením "To:"  vpíšte číslo príjemcu správy, alebo ho vyhľadajte v zozname podľa mena kontaktu.
    • Text správy vpíšte do časti označenej číslom 2.
    • Správu odošlete stlačením tlačidla "Send".

zoiper