Ako prepojiť hovor na telefóne Gigaset?

24.11.2020

Telefón značky Gigaset patrí medzi naše bestsellery. Je veľmi obľúbený u domácností aj firemných zákazníkov vďaka flexibilite, ktorú ponúka tým, že je bezdrôtový. Mnoho zákazníkov na ňom využíva aj prepájanie hovorov, ktoré však nie je také intuitívne, ako napr. na telefónoch Grandstream. V tomto blogu Vám preto prinášame návod, ako na to.

Prepájanie hovorov je jednoduché, no nie až tak intuitívne ako pri iných telefónoch. S naším návodom ho však hravo zvládnete!
Aby ste mohli prepájať hovory, je v prvom rade potrebné mať aktivovanú službu prepájania hovorov a správne nastavený telefón. Tieto nastavenia si môžete skontrolovať podľa návodu nižšie.


Ak je služba aktivovaná a telefón nastavený, môžete prepájať nielen prichádzajúce hovory, ale aj tie, ktoré ste začali vy.

Postup pre samotné prepojenie hovoru je nasledovný:

  1. Po prijatí hovoru stlačte Ext Call


  2. Napíšte číslo klapky, alebo telefónne číslo, na ktoré chcete hovor prepojiť a potvrďte voľbu stlačením zeleného tlačidla. Teraz sa volajúcemu prehráva hudba pri čakaní, vy medzitým voláte tomu, komu idete hovor prepojiť.


  3. Keď zdvihne, máte možnosť mu napr. oznámiť kto, alebo ohľadom akej záležitosti volá. Hovor s čakajúcim spojíte nasledovne:
  4. Stlačte Menu.


  5. V zozname nájdite a stlačte Call transfer.


  6. Hovor je prepojený.

Pre využívanie služby je potrebné:

  1. Mať aktivovanú službu prepájania hovorov, či už prostredníctvom telefónnej ústredne, alebo ako samostatnú službu k hlasovému programu.
  2. Povoliť funkciu prepájania hovorov priamo v telefóne Gigaset v Menu → Selected services (Vybrať služby) → Transfer (Transfer (ETC) → Zaškrtnúť OK.

Pevne veríme, že náš návod bol nápomocný. Ak by ste uvítali aj o ďalšie návody pre iný typ zariadenia či iné nastavenie, budeme radi, ak nám váš tip napíšete cez tento formulár. V prípade, že by ste mali akékoľvek otázky, alebo potrebovali poradiť ohľadom nastavení, neváhajte kontaktovať našu technickú podporu na čísle +421 2 20 28 20 29 alebo mailom na podpora@viptel.sk.

Ak sa vám náš článok páčil, sledujte nás na sociálnych sieťach.

Lajknite nás na Facebooku  

Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie. Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.

petra
Instagram logoLinkedIn logoFacebook logoVIPTel blog logo

Späť na všetky blogy