Efektívna komunikácia vo firme (5. časť)

17.05.2019

Efektívna komunikácia vo firme (5. časť)

Obľúbenými funkciami ústredne sú odkazová schránka ale aj reporty. V zákazníckom rozhraní máte prehľad o využívaní služieb ako aj odkazy, ktoré si môžete kedykoľvek vypočuť. K doplnkovým službám ústredne tiež patria virtuálny fax či API rozhranie. Uľahčite si posielanie a prijímanie faxov či rozšírte funkcionalitu svojej ústredne integráciou do vášho CRM (Customer relationship management - manažment vzťahov so zákazníkmi).

Odkazová schránka

Odkazová schránka poslúži vašim zákazníkom, ktorí vám chcú vo vašej neprítomnosti zanechať odkaz. Odkazy si môžete vypočuť vo zvukovej prílohe e-mailu, ktorý vás upozorní na to, že vám zákazník zanechal odkaz alebo po prihlásení do PBX managera, kde máte všetky odkazy pokope.

ustredna_api_fax

Reporty

Ak potrebujete mať prehľad o počte, trvaní, zmeškaných hovoroch a aktivite agentov podľa jednotlivých klapiek, určite využijete prehľadné štatistiky v PBX manageri. Každý zákazník s ústredňou má prístup do svojho rozhrania s prehľadným záznamom o službách, ktoré využíva (odkazová schránka, nahrávky, virtuálny fax a pod.).

Virtuálny fax

V rámci ústredne môžete využívať službu Virtuálny fax. Posielajte a prijímajte faxy pohodlne cez e-mail priamo z vášho počítača.

API rozhranie

API vám umožní integrovať niektoré funkcie ústredne do CRM alebo iných firemných systémov, čím rozšírite funkcionalitu svojho systému. Pre viac informácií a v prípade záujmu o tieto funkcie nás, prosím, kontaktujte.

Späť na všetky blogy