Tag: Tipy a triky
S pojmom hlasový kanál sa stretol málokto, kto nepracuje v telekomunikáciách. Je to však jedna z najužitočnejších funkcií VoIP-u a predstavuje markantnú výhodu oproti mobilným hlasovým službám. V tomto blogu vám vysvetlíme, ako sa dajú využiť. ...čítať ďalej
24.11.2020
Telefón značky Gigaset patrí medzi naše bestsellery. Je veľmi obľúbený u domácností aj firemných zákazníkov vďaka flexibilite, ktorú ponúka tým, že je bezdrôtový. Mnoho zákazníkov na ňom využíva aj prepájanie hovorov, ktoré však nie je také intuitívne, ako napr. na telefónoch Grandstream. V tomto blogu Vám preto prinášame návod, ako na to. ...čítať ďalej
Pojem klapka a telefónne číslo sa niekedy zamieňa a používa nesprávne, mnoho ľudí preto nerozumie, aký je medzi nimi rozdiel. V tomto článku vám vysvetlíme, čím sa odlišujú. ...čítať ďalej
28.09.2020
Zelené číslo používa mnoho veľkých aj malých spoločností a nedajú na naň dopustiť. Prečítajte si v tomto blogu, čo vlastne zelené číslo je a prečo je také populárne u úspešných firiem.
...čítať ďalej
Je pochopiteľné, že pri zriaďovaní telefónnej ústredne zákazníkov často zaujíma ako prvá cena. Keďže zvyčajne závisí od viacerých faktorov, v tomto článku vám priblížime, čo ju najviac ovplyvňuje a aké premenné berieme do úvahy pri príprave cenovej ponuky.
...čítať ďalej