Tag: Telefónna ústredňa
Vďaka integrácii virtuálnej ústredne VIPTel s ambulantným softvérom CURO je teraz telefonická komunikácia v ambulanciách oveľa efektívnejšia a vďaka nej majú lekári viac času venovať sa pacientom. Prečítajte si viac v našom blogu.
...čítať ďalej
Je pochopiteľné, že pri zriaďovaní telefónnej ústredne zákazníkov často zaujíma ako prvá cena. Keďže zvyčajne závisí od viacerých faktorov, v tomto článku vám priblížime, čo ju najviac ovplyvňuje a aké premenné berieme do úvahy pri príprave cenovej ponuky.
...čítať ďalej

6 tipov na efektívne telefonovanie pri práci z domu
Ak pracujete z domu, no potrebujete naďalej plnohodnotne komunikovať s klientami či kolegami, prinášame vám 6 tipov, ktoré služby VIPTel vám s tým pomôžu. ...čítať ďalejVyskúšajte našu službu VIPTel Hlasový prekladač, ktorá prekladá reč do textu a text do reči (tzv. speech to text and text to speech). Vďaka nej môžete vybaviť zákaznícke požiadavky, sťažnosti či objednávky bez nutnosti „živého“ operátora, čo zaručene zaujme všetkých vašich volajúcich a odbremení vašich operátorov od vybavovania prichádzajúcich hovorov. ...čítať ďalej