Tag: Telefónna ústredňa
Strana 1 z 2
Či už plánujete zaviesť telefónnu ústredňu bez predchádzajúcich skúseností, alebo potrebujete aktualizovať svoju komunikáciu novším systémom, je možné, že sa pozastavíte nad tým, či je vhodnejšie hardvérové alebo virtuálne riešenie. V dnešnom článku vám ich predstavíme bližšie a pokúsime sa uľahčiť Vaše rozhodovanie. ...čítať ďalej
Odteraz máte možnosť odosielať SMS správy ešte pohodlnejšie. Prečítajte si o najnovšom vylepšení našich služieb. ...čítať ďalej
V priebehu minulého roka sme zaznamenali veľké množstvo dopytov na zefektívnenie telefonickej komunikácie od rôznych zdravotníckych zariadení. V spolupráci s viacerými zanietenými lekármi zo Združenia všeobecných lekárov pre dospelých SR sme preto vytvorili 3 špeciálne programy, ktoré napĺňajú všetky potreby pre pohodlnú komunikáciu medzi ambulanciou a pacientom. ...čítať ďalej
Vďaka integrácii virtuálnej ústredne VIPTel s ambulantným softvérom CURO je teraz telefonická komunikácia v ambulanciách oveľa efektívnejšia a vďaka nej majú lekári viac času venovať sa pacientom. Prečítajte si viac v našom blogu.
...čítať ďalej
Je pochopiteľné, že pri zriaďovaní telefónnej ústredne zákazníkov často zaujíma ako prvá cena. Keďže zvyčajne závisí od viacerých faktorov, v tomto článku vám priblížime, čo ju najviac ovplyvňuje a aké premenné berieme do úvahy pri príprave cenovej ponuky.
...čítať ďalej
Strana 1 z 2