Blog
11.12.2020
Rok 2020 sa blíži ku koncu a my by sme Vám chceli poďakovať za Vašu priazeň. Veľmi si vážime, že ste s nami ostali aj počas tejto mimoriadnej situácie a pevne veríme, že Vám naše služby aj v tomto období uľahčujú komunikáciu s klientami, v rámci firmy alebo s blízkymi. ...čítať ďalej
01.12.2020
Vážení zákazníci,
chceli by sme Vás informovať, že začiatkom budúceho roka budeme prechádzať na nový billingový systém, v rámci ktorého budú upravené tzv. baťové ceny našich hlasových programov pre domácnosti aj pre firmy na celé čísla. Keďže sa jedná o drobnú zmenu, ktorá z ročného hľadiska zvýši sumu mesačného poplatku o 12 centov, veríme, že neovplyvní Vaše rozhodnutie využívať naše služby. Zmeny budú nasledovné:
...čítať ďalej
24.11.2020
Telefón značky Gigaset patrí medzi naše bestsellery. Je veľmi obľúbený u domácností aj firemných zákazníkov vďaka flexibilite, ktorú ponúka tým, že je bezdrôtový. Mnoho zákazníkov na ňom využíva aj prepájanie hovorov, ktoré však nie je také intuitívne, ako napr. na telefónoch Grandstream. V tomto blogu Vám preto prinášame návod, ako na to. ...čítať ďalej
Pojem klapka a telefónne číslo sa niekedy zamieňa a používa nesprávne, mnoho ľudí preto nerozumie, aký je medzi nimi rozdiel. V tomto článku vám vysvetlíme, čím sa odlišujú. ...čítať ďalej
28.09.2020
Zelené číslo používa mnoho veľkých aj malých spoločností a nedajú na naň dopustiť. Prečítajte si v tomto blogu, čo vlastne zelené číslo je a prečo je také populárne u úspešných firiem.
...čítať ďalej