Ohodnoťte nás v dotazníku
Kontaktujte nás
  • English
  • English
Kontaktujte nás    Zákaznícka zóna    PBX Manager
VIPTel: Pevná linka, virtuálna telefónna ústredňa, špeciálne čísla... VIPTel: Pevná linka, virtuálna telefónna ústredňa, špeciálne čísla...
  • English
hlas pre Váš biznis

Zákaznícka infolinka

+421 (0)2 20 28 20 28

Technická podpora

+421 (0)2 20 28 20 29

  • VIPTel
    • Moderná pevná linka
    • Prenos telefónneho čísla
    • Výber správneho programu
    • Odporučte nás za odmenu
    • Referencie
    • Kariéra
    • Spolupráca
    • Napísali o nás
    • Blog
  • Telefonovanie
    • Pevná linka VIPTel pre firmy
    • Pevná linka VIPTel pre domácnosti
    • Vyskúšajte telefonovanie cez internet zadarmo
    • Efektívna komunikácia na home office
    • Špeciálne telefónne čísla
    • Spoplatnená prichádzajúca linka
    • SMS brána - hromadné SMS správy
    • VIPTel Phone - VoIP aplikácia
    • VIPTel webPhone - webový telefón
    • VIPTel Fax
    • Videohovory
    • VIPTel extra služby
    • Prediktívny dialer
  • Telefónna ústredňa
    • Virtuálna telefónna ústredňa VIPTel
    • Základné funkcie ústredne
      • Všetky základné funkcie
      • Klapky
      • Vyzváňacie skupiny
      • Prepájanie hovorov
      • Presmerovanie hovorov
      • Časové podmienky
      • Hudba pri čakaní
      • Odkazová schránka
      • Prepojenie kancelárií
      • Telefónny zoznam
      • Hlášky
      • Vzdialené vyzdvihnutie hovoru
    • Pokročilé funkcie ústredne
      • Všetky pokročilé funkcie
      • Automatická spojovateľka IVR - hlasové menu
      • Nahrávanie hovorov
      • Čakacie rady
      • Virtuálny fax
      • Reporty a štatistiky
      • Konferenčné hovory - Telekonferencia
      • Prehľad nevybavených hovorov
      • Správa čakacích radov
    • API integrácie
    • Zvolávací systém pre dobrovoľných hasičov
    • Telekomunikačné riešenia pre ambulancie
  • VoIP zariadenia
    • Telefóny
    • Bezdrôtové telefóny
    • Headsety
    • Prevodník a domový vrátnik
    • Príslušenstvo
    • Softvérový telefón
  • Cenník hovorov
    • Cenník pre firmy
    • Cenník pre domácnosti
  • Pomoc
    • Ako nastaviť VIPTel v zariadeniach
    • Ako uhradiť VIPTel faktúru
    • Na ktorých zariadeniach funguje VIPTel
    • Funkcie zákazníckej zóny
    • Časté otázky
    • Dokumenty
    • Mapa stránky
  • AKCIA
    • Pre nové firmy a startupy
   Objednať VIPTel

Blog

Strana 16 z 27

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 11
  • ...
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • ...
  • 27
  • Ďalšia

Efektívna komunikácia vo firme (4. časť)

17.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Efektívna komunikácia vo firme (4. časť)

Nemusíte byť v kancelárii, aby ste boli neustále dostupní. Presmerovanie hovorov vám umožní presúvať sa po firme alebo opustiť budovu bez obáv, že by sa vám nedalo dovolať. Prečítajte si aj o vzdialenom vyzdvihnutí hovoru a konferenčnom hovore.

Presmerovanie hovorov

Nachádzate sa v inej kancelárii a nemôžete prijať hovory na svojom telefóne, ale zároveň ich nechcete zmeškať. V takom prípade si môžete prichádzajúce hovory presmerovať na telefón, ktorý budete mať bližšie ako ten svoj. Keď sa vrátite do kancelárie, presmerovanie jednoducho zrušíte. Presmerovať hovory si môžete aj na mobilné číslo, napríklad, ak cestujete, nastavte si presmerovanie vo vašej Zákazníckej zóne, alebo PBX manageri a buďte k dispozícii aj mimo kancelárie.
...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Efektívna komunikácia vo firme (3. časť)

17.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Efektívna komunikácia vo firme (3. časť)

Dnes si predstavíme tri funkcie, ktoré uľahčia život nielen vašim zamestnancom ale aj zákazníkom. Pri zdvíhaní hovorov vás zastúpi automatická spojovateľka a vďaka časovým podmienkam váš zákazník neostane bez odpovede, ani keď sa vám dovolá mimo pracovných hodín.

Automatická spojovateľka (IVR)

Jednou z najväčších výhod ústredne je automatická spojovateľka, ktorá vášho zákazníka privíta a podľa jeho výberu presmeruje priamo na linku kompetentnej osoby. Vyhnete sa tak neustálemu zdvíhaniu telefónov a prepájaniu hovorov kolegom podľa agendy, ktorej sa požiadavka zákazníka týka. ...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

VIPTel marcovo-aprílový newsletter

09.05.2019
  • Novinky z VIPTelu

 

Vážení zákazníci, 

na našej stránke sme uverejnili newsletter, v ktorom sa dozviete o nových spoluprácach, produktoch, ale aj iných ďalších zaujímavostiach z prostredia telekomunikačného operátora VIPTel. Našich zákazníkov, využívajúcich softvér BITRIX24, určite poteší integrácia týchto služieb, ktorá zabezpečí vyššie pohodlie, hovory priamo v softvéri, možnosť využívať svoju databázu kontaktov, či prehľad celej komunikácie so zákazníkom - všetko v 1 systéme. Dočítate sa aj o bezdrôtových slúchadlách Logitech, ktoré môžete využiť nielen na telefonovanie so softvérovým telefónom a stolovým telefónom, ale aj na počúvanie hudby. Dozviete sa tiež o našich športových aktivitách, najnovšej referencii a mnohých ďalších. Prečítajte si zaujímavé novinky a inšpirujte sa ako zlepšiť podnikanie modernou pevnou linkou :) Newsletter nájdete vo svojej e-mailovej schránke, alebo na našej stránke https://www.viptel.sk/newsletter-marec-april-2019

V prípade akýchkoľvek otázok, prosím kontaktujte naše obchodné oddelenie telefonicky na čísle +421 (0)2 20 28 20 28 alebo na emailovej adrese  [email protected]


Tím VIPTel

  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Efektívna komunikácia vo firme (2. časť)

25.03.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Efektívna komunikácia vo firme (2. časť)

Profesionálna komunikácia so zákazníkom je prvoradá. Dajte si záležať na tom, aby vám zákazník nemusel volať znova, prepojte hovor kolegovi, s ktorým chce hovoriť, a kolegu vopred uveďte do problematiky. Prečítajte si viac aj o klapkách a prepájaní kancelárií a pobočiek.

Volanie cez klapky, skrátená voľba

V prípade, že potrebujete hovoriť s kolegom z inej kancelárie, ale nechcete strácať čas presunom medzi priestormi či vytáčať celé jeho číslo, máte možnosť vytočiť len jeho klapku a prepojiť hovor na ňu. Okrem toho si každý môže nastaviť klapku na zariadení, ktoré mu vyhovuje, či už je to smartfón, počítač, tablet, softvérová aplikácia alebo VoIP telefón. ...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Efektívna komunikácia vo firme (1. časť)

25.03.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Efektívna komunikácia vo firme (1. časť)

Ak rozmýšľate nad efektívnym riešením, ako zjednodušiť komunikáciu vo firme a so zákazníkmi, prečítajte si o telefónnej ústredni VIPTel. Ide o moderné hlasové riešenie nielen pre malé a stredné firmy, ale aj väčšie firmy s viacerými pobočkami. Uľahčí vám komunikáciu v rámci podniku a zabezpečí profesionálny kontakt so zákazníkmi. Môžete ušetriť nielen peniaze, ale aj energiu a čas. Ak sa rozhodnete pre VoIP ústredňu, je dôležité, aby ste mali stabilné pripojenie na internet s nízkou odozvou.

Virtuálna a hardvérová ústredňa podľa vášho výberu

V rámci ústredňovej VIPTel ponuky máte na výber z dvoch riešení ústrední - virtuálna ústredňa VIPTel Cloud a hardvérová ústredňa VIPTel PBX. Obe možnosti vám vylepšia komunikáciu v rámci vašej firmy a uľahčia vám komunikáciu so zákazníkmi. Virtuálna ústredňa je ideálna vtedy, ak máte viacero pobočiek rozmiestnených v rôznych mestách a chcete ich prepojiť. Hardvérovú ústredňu odporúčame do väčších podnikov nad 30 klapiek, ktorá zníži vyťaženosť internetu, keďže budete telefonovať po lokálnej sieti. Výhodou ústredne je možnosť integrácie firemných systémov či CRMka jednoduchšie a bez údržby, s ponukou množstva užitočných funkcií prispôsobených presne podľa požiadaviek klienta. ...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Strana 16 z 27

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 11
  • ...
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • ...
  • 27
  • Ďalšia

Kategórie

  • Ústredňa a doplnkové služby
  • VoIP telefonovanie a paušály
  • Novinky z VIPTelu
  • Pomoc a podpora
  • Zákaznícka zóna
  • Telefóny a zariadenia
  • Lifestyle

Tagy

  • Tipy a triky
  • Pre firmy
  • Novinky
  • Efektívna komunikácia
  • Pre domácnosti
  • Telefónna ústredňa
  • Telefónne čísla a predvoľby
  • SMS
  • Služby na mieru
  • VoIP
  • O spoločnosti
  • Dokumenty
  • Blog
  • Veľkoobchod
  • Kontakt
  • Prečo VIPTel
  • Prenos telefónneho čísla
  • Partneri
  • VOIP programy
  • Cenník hovorov
  • Cenník hovorov pre firmy od 1.1.2025
  • Cenník hovorov pre domácnosti od 1.1.2025
  • VOIP zariadenia
  • Špeciálne čísla
  • Nastavenie VIPTel
  • Časté otázky
  • Nahrávanie súborov VIPTel
  • Ako vyskúšať VIPTel
  • Spolupráca
  • Ochrana osobných údajov

Technická podpora

  • +421 (0)2 20 28 20 29
  • [email protected]

Zákaznícka infolinka

  • +421 (0)2 20 28 20 28
  • [email protected]

© 2025 VM Telecom, s.r.o. Všetky práva vyhradené.     Web by Regex