Ohodnoťte nás v dotazníku
Kontaktujte nás
  • English
  • English
Kontaktujte nás    Zákaznícka zóna    PBX Manager
VIPTel: Pevná linka, virtuálna telefónna ústredňa, špeciálne čísla... VIPTel: Pevná linka, virtuálna telefónna ústredňa, špeciálne čísla...
  • English
hlas pre Váš biznis

Zákaznícka infolinka

+421 (0)2 20 28 20 28

Technická podpora

+421 (0)2 20 28 20 29

  • VIPTel
    • Moderná pevná linka
    • Prenos telefónneho čísla
    • Výber správneho programu
    • Odporučte nás za odmenu
    • Referencie
    • Kariéra
    • Spolupráca
    • Napísali o nás
    • Blog
  • Telefonovanie
    • Pevná linka VIPTel pre firmy
    • Pevná linka VIPTel pre domácnosti
    • Vyskúšajte telefonovanie cez internet zadarmo
    • Efektívna komunikácia na home office
    • Špeciálne telefónne čísla
    • Spoplatnená prichádzajúca linka
    • SMS brána - hromadné SMS správy
    • VIPTel Phone - VoIP aplikácia
    • VIPTel webPhone - webový telefón
    • VIPTel Fax
    • Videohovory
    • VIPTel extra služby
    • Prediktívny dialer
  • Telefónna ústredňa
    • Virtuálna telefónna ústredňa VIPTel
    • Základné funkcie ústredne
      • Všetky základné funkcie
      • Klapky
      • Vyzváňacie skupiny
      • Prepájanie hovorov
      • Presmerovanie hovorov
      • Časové podmienky
      • Hudba pri čakaní
      • Odkazová schránka
      • Prepojenie kancelárií
      • Telefónny zoznam
      • Hlášky
      • Vzdialené vyzdvihnutie hovoru
    • Pokročilé funkcie ústredne
      • Všetky pokročilé funkcie
      • Automatická spojovateľka IVR - hlasové menu
      • Nahrávanie hovorov
      • Čakacie rady
      • Virtuálny fax
      • Reporty a štatistiky
      • Konferenčné hovory - Telekonferencia
      • Prehľad nevybavených hovorov
      • Správa čakacích radov
    • API integrácie
    • Zvolávací systém pre dobrovoľných hasičov
    • Telekomunikačné riešenia pre ambulancie
  • VoIP zariadenia
    • Telefóny
    • Bezdrôtové telefóny
    • Headsety
    • Prevodník a domový vrátnik
    • Príslušenstvo
    • Softvérový telefón
  • Cenník hovorov
    • Cenník pre firmy
    • Cenník pre domácnosti
  • Pomoc
    • Ako nastaviť VIPTel v zariadeniach
    • Ako uhradiť VIPTel faktúru
    • Na ktorých zariadeniach funguje VIPTel
    • Funkcie zákazníckej zóny
    • Časté otázky
    • Dokumenty
    • Mapa stránky
  • AKCIA
    • Pre nové firmy a startupy
   Objednať VIPTel

Blog

Strana 13 z 27

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 8
  • ...
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • ...
  • 27
  • Ďalšia

Deň bezpečného internetu - Máte dostatočne zabezpečené svoje VIPTel konto?

23.05.2019
  • Zákaznícka zóna

Deň bezpečného internetu - Máte dostatočne zabezpečené svoje VIPTel konto?

Tento rok pripadá Deň bezpečného internetu na dnes, 5.2.2019. V rámci tejto udalosti sme sa rozhodli spísať, aké bezpečnostné prvky s VIPTelom odporúčame využívať, aby bolo vaše telefonovanie čo najbezpečnejšie. :)

Bezpečnostné nastavenia v Zákazníckej zóne

Mnohé bezpečnostné nastavenia máte nonstop pod kontrolou vďaka Zákazníckej zóne VIPTel. V prípade, že sa do Zákazníckej zóny z nejakého dôvodu nemôžete prihlásiť, nastavenia za vás môžeme zmeniť aj my, po prijatí e-mailu so žiadosťou o zmenu a overení účastníka. Nižšie uvádzame bezpečnostné opatrenia, ktoré odporúčame používať, aby bol váš účet maximálne chránený.

Zabezpečenie telefonovanie VIPTel

Bezpečnostný limit

Bezpečnostný limit určuje maximálnu možnú sumu na pretelefonovanie a po jeho vyčerpaní už viac nie je možné telefonovať až do skončenia nastaveného obdobia, alebo do zvýšenia limitu. Ako bezpečnostný limit je nutné nastaviť určitú sumu, ktorú nechcete pretelefonovať za zvolené obdobie. Sumu, ktorú do bezpečnostného limitu nastavíte, nie je automaticky nutné platiť, keďže faktúra bude vystavená iba vo výške vášho mesačného poplatku, prípadne vo výške sumy, ktorú ste pretelefonovali. S bezpečnostným limitom však budete mať istotu, že ak nechcete pretelefonovať napríklad viac, ako 50 €, tak nepretelefonujete. :) V Zákazníckej zóne si taktiež môžete nastaviť e-mail, na ktorý vám príde upozornenie v prípade, že sa budete blížiť ku koncu limitu a taktiež ak bude limit vyčerpaný. Notifikácia o blížiacom sa vyčerpaní vám príde po pretelefonovaní 90 % zo sumy kreditu. ...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu - 2. diel

23.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu - 2. diel

V minulom článku sme vysvetlili, prečo je dôležité mať kvalitnú zákaznícku podporu, ako si do firmy zriadiť jednoduchú linku s 1 telefónnych číslom a aké výhody by vám mohla priniesť jednoduchá virtuálna ústredňa. Ak ste tento blog nečítali, môžete ho nájsť TU.
Keďže ústredňa nie je len prepájanie hovorov a volanie medzi klapkami, v druhom diely sme si pre Vás pripravili tipy a triky, ako jednoduchú ústredňu využiť kreatívnejšie tak, aby ste rýchlejšie pomohli zákazníkom, či sebe :)

Lepšia zákaznícka podpora s VIPTel

...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu

22.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu

Sme presvedčení, že spokojnosť zákazníkov je najdôležitejšia, preto kladieme veľký dôraz na vysokú kvalitu zákazníckej podpory. Naši zákazníci často naše služby využívajú práve na poskytovanie podpory pre svojich klientov. S poskytovaním týchto služieb máme niekoľko ročné skúsenosti, na základe ktorých si pre vás pripravili sériu článkov, v ktorých vám predstavíme najobľúbenejšie riešenia našich zákazníkov. Taktiež vám ponúkneme tipy, ako vašu podporu zákazníkom čo najviac vylepšiť.

Prepájanie hovorov cez klapky

Dostupnosť zákazníckej podpory zvyšuje lojalitu a dôveru zákazníkov

Hovorí sa, že najlepšia zákaznícka podpora je taká, ktorú nepotrebujete. :) Niekedy sa však stane, že zákazníkovi nie je na ponúkanej službe niečo jasné, nemá čas čítať FAQ, prípadne sa chce opýtať na špeciálnu požiadavku. Prvý krok k poskytnutiu informácií je to, aby sa vám zákazník mal kam dovolať. Telefonátom môže získať požadované informácie najrýchlejšie a prípadne sa ihneď pýtať ďalej. ...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Záslužný čin našich kolegov

20.05.2019
  • Lifestyle

Záslužný čin našich kolegov

19. augusta sme si pripomenuli svetový humanitárny deň a ako inak je vhodnejšie si ho pripomenúť, ako darovaním krvi? Vo VIPTel sa táto záslužná aktivita stala pomaly už tradíciou a tento rok sa jej zúčastnili naši chlapci z IT, Ivan, Robo a Peťo.

Motiváciu k darovaniu najvzácnejšej tekutiny má každý inú. „Nemocnice sú plné obetí nehôd a úrazov, ktoré potrebujú krv, človek nikdy nevie, kedy môže byť na ich mieste aj on“ hovorí o dôvode, prečo chodí darovať krv, Peter. „Ja mám jednoducho po darovaní super pocit, že moja krv niekomu pomôže a možno aj zachráni život.“ dopĺňa svoj dôvod Robo. „V neposlednom rade má darovanie krvi aj blahodarný vplyv na zdravie, telo po odbere začne tvoriť nové červené krvinky a krv sa tak prečisťuje, cítite sa sviežejší a posilní to aj odolnosť pred vykrvácaním v prípade nehody“ uzatvára dôvody, prečo chodí darovať krv Ivan.

Na Slovensku sa každoročne spotrebuje približne 180-tisíc transfúznych jednotiek červených krviniek a niet pochýb o tom, že každá jednotka má nevyčísliteľnú ľudskú hodnotu. Veľmi nás teší, že v našej firme máme niekoľko pravidelných darcov krvi.

Darovanie krvi zamestnancov VIPTel

  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Najistejšou investíciou je investícia do vzdelania. Program Mini Tech MBA aj s našou podporou.

20.05.2019
  • Novinky z VIPTelu

Najistejšou investíciou je investícia do vzdelania. Program Mini Tech MBA aj s našou podporou.

Naša COO, Eva Danillová, bola v Lab.Cafe motivovať účastníčky IT kurzu, ktorý je určený výhradne ženám. Mnoho žien má vynikajúce komunikačné, alebo prezentačné zručnosti, na úspešné riadenie projektov v IT sa však potrebujú vyznať trochu aj v technickejších záležitostiach. Čo však robiť, ak na štúdium na univerzite už nie je práve najvhodnejší čas? Práve tu prichádza na pomoc program Mini Tech MBA.

Počas troch mesiacov dokážu starostlivo zvolení lektori z radov špecialistov vysvetliť a naučiť základy IT a programovania aj absolútneho laika. Cieľom programu však nie je, aby sa zo žien stali programátorky, ale aby sa vedeli rozprávať s programátormi a vedeli navigovať IT projekt s pomocou celého tímu tým správnym smerom. ...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Strana 13 z 27

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 8
  • ...
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • ...
  • 27
  • Ďalšia

Kategórie

  • Ústredňa a doplnkové služby
  • VoIP telefonovanie a paušály
  • Novinky z VIPTelu
  • Pomoc a podpora
  • Zákaznícka zóna
  • Telefóny a zariadenia
  • Lifestyle

Tagy

  • Tipy a triky
  • Pre firmy
  • Novinky
  • Efektívna komunikácia
  • Pre domácnosti
  • Telefónna ústredňa
  • Telefónne čísla a predvoľby
  • SMS
  • Služby na mieru
  • VoIP
  • O spoločnosti
  • Dokumenty
  • Blog
  • Veľkoobchod
  • Kontakt
  • Prečo VIPTel
  • Prenos telefónneho čísla
  • Partneri
  • VOIP programy
  • Cenník hovorov
  • Cenník hovorov pre firmy od 1.1.2025
  • Cenník hovorov pre domácnosti od 1.1.2025
  • VOIP zariadenia
  • Špeciálne čísla
  • Nastavenie VIPTel
  • Časté otázky
  • Nahrávanie súborov VIPTel
  • Ako vyskúšať VIPTel
  • Spolupráca
  • Ochrana osobných údajov

Technická podpora

  • +421 (0)2 20 28 20 29
  • [email protected]

Zákaznícka infolinka

  • +421 (0)2 20 28 20 28
  • [email protected]

© 2025 VM Telecom, s.r.o. Všetky práva vyhradené.     Web by Regex