Ohodnoťte nás v dotazníku
Kontaktujte nás
  • English
  • English
Kontaktujte nás    Zákaznícka zóna    PBX Manager
VIPTel: Pevná linka, virtuálna telefónna ústredňa, špeciálne čísla... VIPTel: Pevná linka, virtuálna telefónna ústredňa, špeciálne čísla...
  • English
hlas pre Váš biznis

Zákaznícka infolinka

+421 (0)2 20 28 20 28

Technická podpora

+421 (0)2 20 28 20 29

  • VIPTel
    • Moderná pevná linka
    • Prenos telefónneho čísla
    • Výber správneho programu
    • Odporučte nás za odmenu
    • Referencie
    • Kariéra
    • Spolupráca
    • Napísali o nás
    • Blog
  • Telefonovanie
    • Pevná linka VIPTel pre firmy
    • Pevná linka VIPTel pre domácnosti
    • Vyskúšajte telefonovanie cez internet zadarmo
    • Efektívna komunikácia na home office
    • Špeciálne telefónne čísla
    • Spoplatnená prichádzajúca linka
    • SMS brána - hromadné SMS správy
    • VIPTel Phone - VoIP aplikácia
    • VIPTel webPhone - webový telefón
    • VIPTel Fax
    • Videohovory
    • VIPTel extra služby
    • Prediktívny dialer
  • Telefónna ústredňa
    • Virtuálna telefónna ústredňa VIPTel
    • Základné funkcie ústredne
      • Všetky základné funkcie
      • Klapky
      • Vyzváňacie skupiny
      • Prepájanie hovorov
      • Presmerovanie hovorov
      • Časové podmienky
      • Hudba pri čakaní
      • Odkazová schránka
      • Prepojenie kancelárií
      • Telefónny zoznam
      • Hlášky
      • Vzdialené vyzdvihnutie hovoru
    • Pokročilé funkcie ústredne
      • Všetky pokročilé funkcie
      • Automatická spojovateľka IVR - hlasové menu
      • Nahrávanie hovorov
      • Čakacie rady
      • Virtuálny fax
      • Reporty a štatistiky
      • Konferenčné hovory - Telekonferencia
      • Prehľad nevybavených hovorov
      • Správa čakacích radov
    • API integrácie
    • Zvolávací systém pre dobrovoľných hasičov
    • Telekomunikačné riešenia pre ambulancie
  • VoIP zariadenia
    • Telefóny
    • Bezdrôtové telefóny
    • Headsety
    • Prevodník a domový vrátnik
    • Príslušenstvo
    • Softvérový telefón
  • Cenník hovorov
    • Cenník pre firmy
    • Cenník pre domácnosti
  • Pomoc
    • Ako nastaviť VIPTel v zariadeniach
    • Ako uhradiť VIPTel faktúru
    • Na ktorých zariadeniach funguje VIPTel
    • Funkcie zákazníckej zóny
    • Časté otázky
    • Dokumenty
    • Mapa stránky
  • AKCIA
    • Pre nové firmy a startupy
   Objednať VIPTel

Blog

Strana 12 z 27

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 7
  • ...
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • ...
  • 27
  • Ďalšia

Letná akcia s VIPTelom - získajte vlastné číslo uplne zadarmo

04.07.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby
  • Novinky
  • Telefónne čísla a predvoľby
  • Akcia
VIPTel Blog banner - Synology SMS backup

Využite našu letnú akciu a získajte vlastné číslo úplne zadarmo. Stačí, ak využívate hlasový programVIPTel M alebo VIPTel L. Za číslo neplatíte žiadny mesačný poplatok, takže výhody tejto akcie si môžete užívať nielen počas leta, ale po celý čas, kedy budete využívať naše služby. ...čítať ďalej

  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Volajte cez click2call a už nikdy nevytočíte nesprávne číslo

31.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby
  • Služby na mieru
  • Tipy a triky
VIPTel Blog banner - Synology SMS backup
Zrejme každému sa už niekedy prihodilo, že vytočil nesprávne telefónne číslo a dovolal sa tak osobe, ktorej volať nechcel. Na našej zákazníckej infolinke z času na čas tiež prijmeme telefonáty od ľudí, ktorí chceli zrejme volať niekam inam. Najviac nás prekvapil pán, ktorý chcel volať národný výbor v Zlatých Klasoch, či volajúci, ktorý chcel k telefónu Recyklačný fond. Úsmevná situácia tiež nastala, keď u nás pani overovala, či sa nenašla bunda v autobuse číslo 33, či iná pani, ktorá si myslela, že volá opravára rúry. ...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Nastavenie ústredne VIPTel počas sviatkov

23.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Ústredňa vám pomôže aj počas Veľkej noci


Veľká noc prichádza a mnohým ľuďom sa radosť z blížiaceho predĺženého víkendu zväčšuje. Aby si človek poriadne oddýchol, musí vedieť, že je o všetko postarané a nič ho počas voľna nebude vyrušovať. Medzi našimi zákazníkmi sa však nájdu aj podniky, ktoré majú počas Veľkej noci najväčší dopyt a potrebujú byť neustále na príjme. Už ste rozmýšľali, čo sa stane s telefonátom na vašu linku počas sviatkov? Či už potrebujete byť počas Veľkej noci neustále k dispozícii, alebo si chcete dať od telefónu pauzu, virtuálna alebo hardvérová ústredňa vám s tým pomôže.

Máte u nás ústredňu s nastavením časových podmienok, resp. pracovnou dobou?

Ak u nás využívate virtuálnu alebo hardvérovú ústredňu s časovými podmienkami, resp. nastavením pracovnej doby, na Veľký piatok a Veľkonočný pondelok bude vaša linka fungovať presne tak isto, ako počas víkendu.
...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Pevná linka sa nám “odtrhla z reťaze” alebo ako išiel headset na vandrovku :)

23.05.2019
  • Telefóny a zariadenia

Pevná linka sa nám “odtrhla z reťaze” alebo ako išiel headset na vandrovku :)

Radi by sme vám predstavili novinku v našej ponuke, ktorá iste poteší mnohých zákazníkov. Do ponuky nám po úspešnom otestovaní pribudli bezdrôtové slúchadlá s mikrofónom Logitech Wireless Headset H800, ktoré je možné využívať aj so stolovými telefónmi. Ich dosah je až 12 metrov, takže pri telefonovaní už viac nebudete pripútaní ku svojej kancelárskej stoličke a stolovému telefónu. :)


bezdrôtový headset ku stolovému telefónu VIPTel

Kompatibilita

Keďže tieto slúchadlá podporujú bluetooth, sú kompatibilné napríklad aj so stolovými telefónmi z našej ponuky Grandstream GXP2130, Grandstream GXP2160, Grandstream GXV3275 a Grandstream GXV3240. Taktiež je možné ich využívať aj ako headset k mobilnému telefónu. ...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu – 3. diel - LiveAgent

23.05.2019
  • Ústredňa a doplnkové služby

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu – 3. diel - LiveAgent

V rámci tipov, ako zlepšiť zákaznícku podporu, by sme vám veľmi radi predstavili ticketovací systém LiveAgent. V minulých článkoch sme vám predstavili naše hlasové služby a ústredňu. Článok o tom, ako zriadiť jednoduchú zákaznícku linku nájdete na tomto blogu. Tipy a triky ako kreatívne využiť funkcie ústredne nájdete tu :)

LiveAgent je slovenský produkt, no je obľúbený nielen v celej Európe, ale aj USA a Kanade. Medzi spokojných klientov patria veľké zahraničné spoločnosti, ako napríklad Airbus, Yamaha, BMW, eSky, ale aj slovenský websupport.sk, Martinus, zlavadna.sk a mnoho ďalších. Keďže sú naše služby s touto aplikáciou integrované a aj naša zákaznícka podpora tento helpdesk využíva, rozhodli sme sa podeliť sa s Vami o naše skúsenosti a informovať vás, ako vám ticketovací systém pomôže so starostlivosťou o zákazníkov.

Majte prehľad o všetkom

Ticketovací systém primárne zabezpečuje, aby ste mali prehľadne uchované všetky požiadavky klientov, vedeli na ne pohodlne odpovedať, distribuovať ich na iné oddelenia a mali istotu, že na konkrétnu požiadavku klienta nezabudnete. S príchodom každej zákazníckej požiadavky prostredníctvom LiveAgent systému sa vytvorí ticket s unikátnym číslom, podľa ktorého ho vždy ľahko nájdete. Pokiaľ ste so zákazníkom v minulosti už komunikovali, vďaka zoznamu kontaktov budete mať k dispozícii jeho uložené údaje, staršie tickety, či poznámky, ktoré ste si zaznamenali. Okrem prehľadu o zákazníckych záležitostiach máte k dispozícii aj Info tabuľu s prehľadom štatistík vašich agentov a oddelení. Admin či manager môže agentom nastaviť prijímanie ticketov, chatov či hovorov pre jednotlivé oddelenia, sledovať počet a rýchlosť vybavených ticketov, pracovný čas, či odmeny získané od zákazníkov.

live agent prepojenie s viptel

E-mail, chat, telefón, sociálne siete

...čítať ďalej
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

Strana 12 z 27

  • Predchádzajúca
  • 1
  • 7
  • ...
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • ...
  • 27
  • Ďalšia

Kategórie

  • Ústredňa a doplnkové služby
  • VoIP telefonovanie a paušály
  • Novinky z VIPTelu
  • Pomoc a podpora
  • Zákaznícka zóna
  • Telefóny a zariadenia
  • Lifestyle

Tagy

  • Tipy a triky
  • Pre firmy
  • Novinky
  • Efektívna komunikácia
  • Pre domácnosti
  • Telefónna ústredňa
  • Telefónne čísla a predvoľby
  • SMS
  • Služby na mieru
  • VoIP
  • O spoločnosti
  • Dokumenty
  • Blog
  • Veľkoobchod
  • Kontakt
  • Prečo VIPTel
  • Prenos telefónneho čísla
  • Partneri
  • VOIP programy
  • Cenník hovorov
  • Cenník hovorov pre firmy od 1.1.2025
  • Cenník hovorov pre domácnosti od 1.1.2025
  • VOIP zariadenia
  • Špeciálne čísla
  • Nastavenie VIPTel
  • Časté otázky
  • Nahrávanie súborov VIPTel
  • Ako vyskúšať VIPTel
  • Spolupráca
  • Ochrana osobných údajov

Technická podpora

  • +421 (0)2 20 28 20 29
  • [email protected]

Zákaznícka infolinka

  • +421 (0)2 20 28 20 28
  • [email protected]

© 2025 VM Telecom, s.r.o. Všetky práva vyhradené.     Web by Regex