Virtuálna a hardvérová
    ústredňa VIPTel

devices












Využite svoju ústredňu naplno! Predstavujeme Vám ústredňu VIPTel a jej základné a pokročilé funkcie



Telefónna ústredňa či už virtuálna ústredňa alebo hardvérová ústredňa je moderné hlasové riešenie pre zefektívnenie komunikácie vo vnútri vašej firmy a profesionálny kontakt so zákazníkmi. Virtuálna alebo hardvérová ústredňa je vhodná pre malé a stredné firmy a firmy s viacerými pobočkami, ktoré si chcú uľahčiť prácu a ušetriť. Jediný predpoklad pre zriadenie virtuálnej alebo hardvérovej ústredne je pripojenie na internet


Kedy využijete telefónnu ústredňu?

  • Keď plánujete prepojiť viaceré kancelárie a pobočky

  • Keď chcete aby vaši cestujúci obchodníci boli s vami stále v spojení

  • Keď chcete telefonovať medzi sebou v rámci firmy cez klapky

  • Keď požadujete infolinku s kvalitne spracovanou automatickou spojovateľkou IVR

  • Keď máte záujem prijímať a odosielať faxy priamo z vášho počítača

  • Keď plánujete zriadiť vo firme malé callcentrum alebo zákaznícku podporu s viacerými agentmi

  • Keď potrebujete, aby hovory od zákazníkov zvonili skupine ľudí, z ktorej ktokoľvek môže zdvihnúť

  • Keď potrebujete nahrávať hovory

  • Keď potrebujete, aby boli hovory zodpovedané len v pracovnej dobe a mimo nej išli napríklad do odkazovej schránky



Výhody riešenia našej telefónnej ústredne

Výhodné ceny

  • Plaťte iba za to, čo naozaj potrebujete - vyberiete si iba tie služby, o ktoré máte skutočne záujem

  • V rámci podniku, medzi pobočkami a v celej sieti VIPTel voláte úplne zadarmo

  • Veľkosť riešenia prispôsobíme rastu Vašej firmy

Prvotriedny zákaznícky servis

  • Návrh ideálneho riešenia – poradíme Vám s výberom vhodného programu a služieb

  • Nadštandardné služby klientom - v prípade akýchkoľvek otázok je Vám k dispozícii náš profesionálny zákaznícky servis a technická podpora

  • Na nové požiadavky reagujeme rýchlo a spokojnosť zákazníka je našou prioritou

  • S nami nemáte žiadne starosti – ústredňu nakonfigurujeme presne podľa Vašich požiadaviek, dodatočné služby Vám nastavíme kedykoľvek ich budete potrebovať

Moderné riešenie

  • Nastavenia Vašej ústredne sú denne zálohované – už nikdy nestratíte svoje nastavenia

  • Systémové aktualizácie sú samozrejmosťou – postaráme sa, aby vaša ústredňa mala vždy tie najnovšie aktualizácie

  • Pokročilé  funkcie - Automatická spojovateľka IVR,  prepájanie  a  presmerovanie hovorov, podržanie hovoru, vzdialené vyzdvihnutie hovoru, konferenčný hovor, odkazová  schránka,  agenti,  časové podmienky, reporty, virtuálny fax

Ovládanie funkcií pomocou API

  • API rozhranie poskytuje zákazníkovi bohaté možnosti integrácie ústredne do CRM alebo iných firemných systémov. Zákazníkovi sa tak otvára možnosť využívať množstvo užitočných funkcií. Ich stručný zoznam a manuál k API nájdete tu a tu. Pre výber správneho typu API, kontaktuje naše technické oddelenie.


Ponúkame vám na výber z dvoch riešení:


VIPTel PBX  je hardvérová ústredňa zapojená priamo  do vašej podnikovej siete. VIPTel  PBX hardvérová ústredňa je prostredníctvom internetu prihlásená do siete VIPTel, zariadenia za PBX sú prihlásené na hardvérovú ústredňu VIPTel PBX  v podnikovej  sieti zákazníka.


VIPTel Cloud  je virtuálna ústredňa, ktorá naplno využíva výhody volania cez internet. V tomto prípade sa telefónna ústredňa nenachádza fyzicky v sídle spoločnosti, ale u nás a tým pádom predstavuje ideálne riešenie ak máte viacero pobočiek rozmiestnených po celom Slovensku. Užívateľ však má plne k dispozícií celú funkcionalitu ústredne a jednotlivé klapky sú k virtuálnej ústredni pripojené cez internet.  Benefitom virtuálnej ústredne pre zákazníka je zabezpečenie proti výpadkom elektrického prúdu či internetu.

Výhody virtuálnej ústredne VIPTel Cloud                                        
Výhody hardvérovej ústredne VIPTel PBX

● nízke počiatočné náklady

● šetrí priestor a elektrickú energiu

● jednoduché pripájanie pobočiek

● vhodná na odskúšanie

● nestaráte sa o údržbu a prevádzku

● virtuálny fax

● jednoducho prispôsobiteľná na mieru

● denne zálohované nastavenia

● systémové aktualizácie

● expresná výmena zariadenia v prípade poruchy

● virtuálny fax

update

Klapky


zakladne

Zjednodušte si zdĺhavé vytáčanie celých čísel a telefonujte vo firme prostredníctvom skrátených čísel - tzv. klapiek (napr. 61,62,63,…).

Vyzváňacie skupiny


zakladne

Zadefinujte si vyzváňaciu skupinu. Následne bude každému v skupine zvoniť telefón. Celé oddelenie môže prijímať hovory.

Prepájanie hovoru


zakladne

Táto funkcia umožní prepojiť účastníka na iného zamestnanca alebo oddelenie. Prepojte hovor zákazníka napríklad na Vášho kolegu a potom sa k hovoru následne môžete vrátiť.

Podržanie hovoru



Podržanie hovoru je užitočná funkcia, ak potrebujete ihneď získať informácie od iného kolegu ohľadne zákazníka, ktorý vám práve volá a plánujete sa k nemu vrátiť. Hovor sa počas podržania nepreruší.

Presmerovanie hovoru


zakladne

Hovor je v prípade neprihlásenej klapky presmerovaný na inú klapku. Napríklad hovor sa presmeruje, ak ho nikto nevybaví do 3 zazvonení.

Časové podmienky


zakladne

Vďaka časovej podmienke si presne načasujete, kedy sa aká hláška zákazníkovi prehrá. Nastavte si počas sviatkov či cez víkendy a mimo pracovných hodín vlastnú hlášku o neprítomnosti.

Hudba pri čakaní


zakladne

Zákazníkom sa môže prehrávať informačná hláška alebo príjemná hudba pri čakaní. Spríjemnite dobu čakania a navoďte Vašim klientom príjemnú atmosféru.

Odkazová schránka


zakladne

V prípade, že potrebujete odísť z kancelárie, máte možnosť nastavenia odkazovej schránky, napríklad aj po pracovnej dobe, kde sú k dispozícii nahrané odkazy, pre následné vypočutie.

Parkovanie hovoru


zakladne

Možnosť “odparkovať” hovor na voľnú klapku. Tento hovor si následne môže prebrať hocikto zo zamestnancov.

Prepájanie kancelárií


zakladne

Ak máte viacero kancelárií alebo pobočiek, dokonca v iných lokalitách, tak hovory taktiež môžete medzi sebou ľahko prepájať.

Telefónny zoznam


zakladne

Možnosť nastavenia a spravovania kontaktov do telefónneho zoznamu. Majte telefónne čísla vašich klientov a partnerov na jednom mieste.

Zoznam hovorov


zakladne

Majte prehľad o vašich volaniach. Vyfiltrujte si vaše prijaté a neprijaté hovory. Jednoducho vyhľadávajte telefonáty v prehľadnom zozname hovorov.

Hláška mimo pracovných
hodín


zakladne

Informujte zákazníkov o tom, že sa dovolali mimo pracovnej doby. V hláške môžete informovať zákazníka aj o tom, na aký e-mail môže svoje požiadavky odoslať, v prípade, ak zákazník počká na linke, môže zanechať odkaz so svojimi kontaktnými údajmi.

Vzdialené vyzdvihnutie
hovoru


zakladne

Ak máte viacero telefónov v jednej kancelárii a chceli by ste vzdialene zdvíhať hovory. Táto funkcia Vám dopomôže efektívnejšie využívať pracovný čas.

IVR/Automatická
spojovateľka


pokrocile

Zákazníkovi sa pri vytočení čísla prehrá hlasové menu - hláška s voľbami, kde si na základe vypočutia zvolí, na aké oddelenie by sa potreboval dovolať. Príklad: "Pre pomoc ohľadom technických záležitostí stlačte číslo 2"

Nahrávanie hovoru
 


pokrocile

Potrebujete si spätne vypočuť meno vášho nového potenciálneho klienta? S funkciou nahrávanie hovoru máte možnosť nahrávať každý prichádzajúci a odchádzajúci hovor.

Čakacie rady


pokrocile

Funkcia, pri ktorej sú prijaté hovory postupne radené za sebou a čakajú, kým budú vybavené. Zákazníkom sa môže prehrávať hláška alebo hudba pri čakaní. Tiež je možné nastaviť prioritu hovoru.

Virtuálny fax


pokrocile

Možnosť využitia svojho VIPTel čísla na faxovanie. Faxujte zo svojho počítača a prijímajte faxy do e-mailu pohodlnejšie a jednoduchšie.

Reporty a štatistiky


pokrocile

Máte prehľad o telefonátoch vašich zamestnancov? Štatistiky a reporty vám podrobne zobrazia informácie o volaniach v rámci určeného obdobia.

Konferenčný hovor


pokrocile

Pokiaľ potrebujete telefonovať s viacerými partnermi naraz, je dobré využiť konferenčný hovor. Výhodou je, že ktokoľvek z pripojených účastníkov môže komunikovať navzájom.

Prehľad nevybavených
hovorov


pokrocile

Funkcia ponúka informatívny prehľad o tom, či daná klapka uskutočnila hovor na telefónne čísla, ktoré boli neprijaté a následne môžete skontrolovať pomocou filtra v rozhranií vybavenie týchto hovorov. Nestrácajte viac už žiadnych potencionálnych zákazníkov.

Správa čakacích radov
 


pokrocile

Pokiaľ potrebujete mať prehľad o prihlásených a odhlásených klapkách, pripravili sme pre Vás správu čakacích radov, kde môžete jedným klikom cez rozhranie ústredne prihlásiť alebo odhlásiť klapku.



Cenová ponuka na mieru:

Plánujete do vašej firmy zriadiť ústredňu? Máte špecifické požiadavky k funkciám? Obráťte sa na naše obchodné oddelenie, kde vám naši pracovníci ochotne poradia. Radi pre vás vypracujeme cenovú ponuku. Spoznajte výhody VIPTel ústredne a preto nás neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle +421 (0)2 20 28 20 28 alebo mailom na adrese: info@viptel.sk

Žiadosť o cenovú ponuku na virtuálnu alebo hardvérovú ústredňu

Prečo vám nepovieme cenu ihneď? Každá naša ústredňa je iná. Dovoľte nám, prosím, pripraviť vám cenovú ponuku prispôsobenú na mieru práve vašim požiadavkám a potrebám.

Polia označené hviezdičkou (*) sú povinné

Po prijatí vašej žiadosti vás bude kontaktovať obchodný tím VIPTel s ďalším postupom. Ďakujeme za váš záujem a tešíme na sa budúcu spoluprácu.

Aby ste naplno zefektívnili komunikáciu v rámci vašej firmy, je potrebné mať kvalitný hlasový program a vhodné telefóny. Vyskúšali ste už naše hlasové programy bez viazanosti VIPTel M alebo VIPTel L? Vďaka nim voláte domov a do zahraničia za zvýhodnené ceny a v rámci siete VIPTel zadarmo.