Virtuálna a hardvérová
ústredňa VIPTel

devices













Využite svoju ústredňu naplno! Predstavujeme Vám ústredňu VIPTel a jej základné a pokročilé funkcie


Telefónna ústredňa či už virtuálna ústredňa alebo hardvérová ústredňa je moderné hlasové riešenie pre zefektívnenie komunikácie vo vnútri vašej firmy aprofesionálny kontakt so zákazníkmi. Virtuálna alebo hardvérová ústredňa je vhodná pre malé a stredné firmy a firmy s viacerými pobočkami, ktoré si chcú uľahčiť prácu a ušetriť. Jediná nutnosť pre zriadenie virtuálnej alebo hardvérovej ústredne je pripojenie na internet. .

Kedy využijete telefónnu ústredňu?

  • Keď plánujete prepojiť viaceré kancelárie a pobočky

  • Keď chcete aby vaši cestujúci obchodníci boli s vami stále v spojení

  • Keď chcete telefonovať medzi sebou v rámci firmy cez klapky

  • Keď požadujete infolinku s kvalitne spracovanou automatickou spojovateľkou IVR

  • Keď máte záujem prijímať a odosielať faxy priamo z vášho počítača

  • Keď plánujete zriadiť vo firme malé callcentrum alebo zákaznícku podporu s viacerými agentmi

  • Keď potrebujete, aby hovory od zákazníkov zvonili skupine ľudí, z ktorej ktokoľvek môže zdvihnúť

  • Keď potrebujete nahrávať hovory

  • Keď potrebujete, aby boli hovory zodpovedané len v pracovnej dobe a mimo nej išli napríklad do odkazovej schránky

Výhody riešenia našej telefónnej ústredne

Výhodné ceny

  • Plaťte iba za to, čo naozaj potrebujete - vyberiete si iba tie služby, o ktoré máte skutočne záujem

  • V rámci podniku, medzi pobočkami a v celej sieti VIPTelvoláte úplne zadarmo

  • Veľkosť riešenia prispôsobíme rastu Vašej firmy

Prvotriedny zákaznícky servis

  • Návrh ideálneho - poradíme Vám s výberom vhodného programu a služieb

  • Nadštandardné služby klientom - v prípade akýchkoľvek otázok je Vám k dispozícii náš profesionálny zákaznícky servis a technická podpora

  • Na nové požiadavky reagujeme rýchlo a spokojnosť zákazníka je našou prioritou

  • S nami nemáte žiadne starosti - ústredňu nakonfigurujeme presne podľa Vašich požiadaviek, dodatočné služby Vám nastavíme kedykoľvek ich budete potrebovať

Moderné riešenie

  • Nastavenia Vašej ústredne sú denne zálohované – už nikdy nestratíte svoje nastavenia

  • Systémové aktualizácie sú samozrejmosťou – postaráme sa, aby vaša ústredňa mala vždy tie najnovšie aktualizácie

  • Pokročilé funkcie - Automatická spojovateľka IVR,  prepájanie a presmerovanie hovorov, podržanie hovoru, vzdialené vyzdvihnutie hovoru, konferenčný hovor, odkazová schránka,  agenti, časové podmienky, reporty, virtuálny fax

Ovládanie funkcií pomocou API

  • API rozhranie poskytuje zákazníkovi bohaté možnosti integrácie ústredne do CRM alebo iných firemných systémov. Zákazníkovi sa tak otvára možnosť využívať množstvo užitočných funkcií. Ich stručný zoznam a manuál k API nájdetetu a tu. Pre výber správneho typu API, kontaktuje naše technické oddelenie.

Ponúkame vám na výber z dvoch riešení:

 

VIPTel PBX; je hardvérová ústredňa zapojená priamo do vašej podnikovej siete. VIPTel PBX hardvérová ústredňa je prostredníctvom internetu prihlásená do siete VIPTel, zariadenia za PBX sú prihlásené na hardvérovú ústredňu VIPTel PBX v podnikovej sieti zákazníka.

VIPTel Cloud  je virtuálna ústredňa, ktorá naplno využíva výhody volania cez internet. V tomto prípade sa telefónna ústredňa nenachádza fyzicky v sídle spoločnosti, ale u nás a tým pádom predstavuje ideálne riešenie ak máte viacero pobočiek rozmiestnených po celom Slovensku. Užívateľ však má plne k dispozícií celú funkcionalitu ústredne a jednotlivé klapky sú k virtuálnej ústredni pripojené cez internet. Benefitom virtuálnej ústredne pre zákazníka je zabezpečenie proti výpadkom elektrického prúdu či internetu.

Výhody virtuálnej ústredne VIPTel Cloud                                         Výhody hardvérovej ústredne VIPTel PBX

● nízke počiatočné náklady

● šetrí priestor a elektrickú energiu

● jednoduché pripájanie pobočiek

● vhodná na odskúšanie

● nestaráte sa o údržbu a prevádzku

● virtuálny fax

● jednoducho prispôsobiteľná na mieru

● denne zálohované nastavenia

● systémové aktualizácie

● expresná výmena zariadenia v prípade poruchy

● virtuálny fax

update

Klapky


extentions, klapky

Okrem zjednodušenia si zdĺhavého vytáčania celých telefónnych čísel vám klapky umožnia nastaviť a využívať rôzne smerovanie a distribúciu hovorov v spolupráci s ďalšími funkciami ústredne. Prečítajte si o klapkách a ich využítí viac

Vyzváňacie skupiny


Vyzváňacie skupiny, ring groups

Zadefinujte si vyzváňacie skupiny pre rôzne oddelenia, kancelárie, či vedúcich pracovníkov. Hovory môžu následne zvoniť všetkým naraz, postupne po určitej dobe, prípadne iba tým, ktorí budú v skupine aktívne prihlásení. Prečítajte si o rôznych spôsoboch využitia vyzváňacích skupín viac.

Prepájanie hovorov


Prepájanie hovorov, call transfer

Funkcia prepájania hovorov Vám zabezpečí možnosť prepojiť hovor kolegovi, alebo inému oddeleniu. Hovor môžete prepojiť s ohlásením, alebo bez ohlásenia. Prečítajte si o týchto možnostiach ako prepojiť hovor viac.

Podržanie hovoru


Podržanie hovoru, call on hold

Podržanie hovoru oceníte, ak sa potrebujete počas vášho telefonátu napr. na rýchlo niečo opýtať kolegu a nechcete, aby vás človek na druhej linke počul. Na miesto toho sa človeku popri čakaní prehráva hudba, alebo hláška, ktorú si sami vyberiete.

Presmerovanie hovoru


Presmerovanie hovorov, number forwarding

Hovory môžete presmerovať manuálne v prípade, že nebudete pri svojom telefóne, alebo je možné nastaviť trvalé automatické presmerovanie mimo pracovnej doby, alebo po určitom zazvonení. Prečítajte si o možnostiach presmerovania hovorov viac.

Časové podmienky


Časové podmienky, time conditions

Vďaka časovým podmienkam môže ústredňa smerovať hovory napríklad podľa toho, či ste v určitých časoch v kancelárii, alebo nie. Počas vašich pracovných hodín sa vám zákazníci dovolajú ako vždy a mimo pracovnej doby ich môžete hláškou informovať o tom, kedy budete znova k dispozícii, alebo ich poprosiť aby vám zanechali odkaz. Prečítajte si o možnostiach časových podmienok viac

Hudba pri čakaní


Hudba pri čakaní, music on hold

Počas čakania na prepojenie hovoru, či pri podržaní hovoru sa človeku na linke môže prehrávať príjemná hudba, alebo informačná hláška podľa vášho výberu. Spríjemnite dobu čakania a navoďte Vašim klientom príjemnú atmosféru. Vypočujte si príklady hudby alebo hlášky pri čakaní

Odkazová schránka


Odkazová schránka, voicemail

Ak chcete aby sa vám zákazníci vždy dovolali so svojou požiadavkou, no nemôžete byť nonstop k dispozícii, ideálne je využiť odkazovú schránku. Nastaviť ju je možné plošne na všetky klapky mimo pracovných hodín, pre jednotlivé oddelenia, či aj osobitne na samostatné klapky. Prečítajte si o možnostiach využitia odkazovej schránky viac.

Parkovanie hovoru


Parkovanie hovoru, call parking

Parkovanie hovoru je užitočná funkcia v prípade, ak sa pri telefonovaní potrebujete premiestniť do inej kancelárie. Hovor jednoducho "odparkujete" a následne si ho vy alebo kolega preberiete na inom telefóne.

Prepájanie kancelárií


Prepojenie kancelárií

Ak máte viac kancelárií, alebo pobočiek, ktoré sa nenáchádzajú na tom istom mieste s virtuálnou ústredňou a našimi službami ich môžete jednoducho prepojiť, volať si medzi pobočkami pomocou klapiek, alebo aj prepájať hovory. Pre lepšie rozlíšenie pobočky či kancelárie odporúčame nastaviť rôzne telefónne čísla či skupiny klapiek. Prečítajte si o prepojení pobočiek prostredníctvom našej virtuálnej ústredne.

Telefónny zoznam


Telefónny zoznam, phone book

Rozhranie PBX managera ponúka aj využívanie Telefónneho zoznamu, vďaka ktorému môžete uchovávať všetky kontakty na jednom mieste. Jednotlivé kontakty je možné ukladať ručne, alebo aj hromadne importovať súborom vo formáte .xls, alebo .csv. Prečítajte si o možnostiach Telefónneho zoznamu viac.

Zoznam hovorov


Zoznam hovorov, call history

Vďaka zoznamu hovorov máte kompletný prehľad o všetkých hovoroch, ktoré boli vykonané na ústredni. Ak hľadáte konkrétne hovory, je možné ich vyfiltrovať podľa klapiek, telefónneho čísla, či dátumu. Ak využívate nahrávanie hovorov, priamo pri konkrétnom hovore je možné si ho zároveň aj prehrať. Zoznam si môžete tiež stiahnuť v rôznych formátoch k sebe do počítača pre potrebu ďalšieho filtrovania či analýzy telefonátov.

Hlášky


Hlášky

Vďaka hláškam môžete svojich zákazníkov privítať na linke, oznámiť im, že sa dovolali mimo pracovnej doby, alebo ich poprosiť, aby vám zanechali odkaz. Samotné hlášky nám môžete dodať už nahraté vopred, alebo si môžete vybrať niektorého z našich hlásateľov, zaslať nám znenie textov a my ich pripravíme za vás. Prečítajte si o hláškach viac.

Vzdialené vyzdvihnutie hovoru


Vzdialené vyzdvihnutie hovoru, busy lamp field

Ak sa často stáva, že kolega nie je pri svojom telefóne zvoní mu práve vtedy telefón, určite oceníte vzdialené vyzdvihnutie hovoru. Vďaka tejto funkcie môžete jediným stlačením tlačidla na vašom telefóne zdvihnúť hovor, ktorý zvoní na inom zariadení. Prečítajte si o vzdialenom vydzvihnutí hovoru viac.


Automatická spojovateľka (IVR)
hlasové menu


pokrocile

Automatická spojovateľka (IVR) je automatický systém hlasového menu, ktorý po dovolaní sa volajúceho privíta, predstaví mu možnosti a jeho hovor presmeruje tam, kam si zvolí. Prečítajte si o automatickej spojovateľke viac.

Nahrávanie hovoru


pokrocile

Nahrávanie využijú všetci zákazníci, no najmä tí, ktorí cez telefón prijímajú objednávky, potrebujú sa vracať k dôležitým telefonátom s klientami, alebo chcú mať istotu, že si budú môcť znova vypočuť meno, alebo e-mail, ktorý počas telefonátu nezachytili.Prečítajte si o nahrávaní hovorov viac.

Čakacie rady


pokrocile

Čakací rad je funkcia, ktorá je využívaná hlavne pri veľkom množstve hovorov. V prípade, že žiadny operátor nie je voľný, prichádzajúce hovory čakajú v rade na vybavenie. Zákazníkom sa medzitým môže prehrávať informácia o vašej najnovšej akcii, hudba pri čakaní, prípadne informácia, koľkí sú aktuálne v poradí. Prečítajte si o čakacom rade viac.

Virtuálny fax


pokrocile

Virtuálny fax zabezpečí všetky funkcie klasického faxu bez nutnosti využívať fyzické hardvérové faxové zariadenie. Faxy prijímate do ľubovoľnej e-mailovej schránky a odosielate ich z rozhrania PBX managera. Prečítajte si o virtuálnom faxe viac.

Reporty a štatistiky


pokrocile

Máte prehľad o telefonátoch vašich zamestnancov? Štatistiky a reporty vám podrobne zobrazia informácie o volaniach v rámci zvoleného obdobia. Vďaka nim budete mať prehľad napr. o dĺžke hovorov, počte hovorov, vyťaženosti zamestnancov, telefónny čísel a mnohých ďalších udajoch. Prečítajte si o reportoch a štatistikách viac.

Konferenčný hovor


pokrocile

Ak potrebujete spojiť viacerých kolegov, zákazníkov či partnerov, ktorí nemajú možnosť sa stretnúť, najlepšou možnosťou je využitie telekonferencie. Vďaka konferenčnej miestnosti sa môžu v jednom hovore stretnúť účastníci, ktorí sa nachádzajú kdekoľvek. Prečítajte si o konferenčných hovoroch viac.

Prehľad nevybavených
hovorov


pokrocile

Funkcia ponúka informatívny prehľad o tom, či daná klapka uskutočnila hovor na telefónne čísla, ktoré boli zmeškané. Vybavenie týchto hovorov si môžete skontrolovať pomocou filtra v rozhraní. Nestrácajte viac už žiadnych potenciálnych zákazníkov, prečítajte si o prehľade nevybavených hovorov viac.

Správa čakacích radov
 


pokrocile

Pokiaľ potrebujete mať prehľad o prihlásených a odhlásených klapkách, pripravili sme pre Vás správu čakacích radov, kde môžete jedným klikom cez rozhranie ústredne prihlásiť alebo odhlásiť klapku. Prečítajte o správe čakacích radov viac.

Cenová ponuka na mieru:

Plánujete do vašej firmy zriadiť ústredňu? Máte špecifické požiadavky ku klasickým funkciám? Obrátte sa na naše obchodné oddelenie, kde vám naši pracovníci ochotne poradia. Radi pre vás vypracujeme cenovú ponuku. Spoznajte výhody VIPTel ústredne a neváhajte nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 (0)2 20 28 20 28 alebo emailom na Plánujete do vašej firmy zriadiť ústredňu? Máte špecifické požiadavky k funkciám? Obráťte sa na adrese: info@viptel.sk